IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » Indy 500 » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (2): [1] 2 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Indy 500
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Marten
unregistriert
Indy 500 Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ik weet het, het is nog vroeg maar de voorlopige entry list is al uit met maar liefst 40 aanmeldingen.

Car / Driver / Hometown / Car Name / Entrant / Race Strategist

2 / Raphael Matos / Belo Horizonte, Brazil / HP Luczo Dragon / de Ferran Dragon Racing / Jay Penske
3 / Helio Castroneves (W) / Sao Paulo, Brazil / Team Penske / Team Penske / Tim Cindric
4 / Dan Wheldon (W) / Emberton, England / National Guard Panther Racing / Panther Racing / John Barnes
5 / Takuma Sato (R) / Tokyo / Lotus-KV Racing Technology / KV Racing Technology / Dave Brzozowski/Garrett Mothersead
6 / Ryan Briscoe / Sydney, Australia / Team Penske / Team Penske / Roger Penske

7 / Danica Patrick / Roscoe, Ill. / Team GoDaddy.com / Andretti Autosport / Tom Anderson
8 / E.J. Viso / Caracas, Venezuela / PDVSA-Jet Aviation-KVRT / KV Racing Technology / Bill Pappas
9 / Scott Dixon (W) / Auckland, New Zealand / Target Chip Ganassi Racing / Target Chip Ganassi Racing / Mike Hull
10 / Dario Franchitti (W) / Edinburgh, Scotland / Target Chip Ganassi Racing / Target Chip Ganassi Racing / Chip Ganassi
11 / Tony Kanaan / Salvador, Brazil / Team 7-Eleven / Andretti Autosport / Michael Andretti

12 / Will Power / Toowoomba, Australia / Verizon Team Penske / Verizon Team Penske / Clive Howell
14 / Vitor Meira / Brasilia, Brazil / ABC Supply Co A.J. Foyt Racing / A.J. Foyt Enterprises / A.J. Foyt
15 / Paul Tracy / Scarborough, Ontario / GEICO – KV Racing Technology / KV Racing Technology
16 / TBA / A.J. Foyt Racing / A.J. Foyt Racing
17 / TBA / Rahal Letterman Racing / Rahal Letterman Racing / Scott Roembke

18 / Milka Duno / Caracas, Venezuela / CITGO / Dale Coyne Racing / Darren Crouser
19 / Alex Lloyd / Manchester, England / Boy Scouts of America / Dale Coyne Racing / Dale Coyne
20 / Ed Carpenter / Indianapolis / Panther Racing / Panther Racing
21 / Davey Hamilton / Nampa, Idaho / HP Luczo Dragon / de Ferran Dragon Racing
22 / Justin Wilson / Sheffield, England / Team Z-Line Designs/DRR / Dreyer & Reinbold Racing / Matt Curry

23 / TBA / Dreyer & Reinbold Racing / Dreyer & Reinbold Racing / Larry Curry
24 / Mike Conway / Bromley, England / Dreyer & Reinbold Racing / Dreyer & Reinbold Racing / Dennis Reinbold
25 / TBA / Dreyer & Reinbold Racing / Dreyer & Reinbold Racing
26 / Marco Andretti / Nazareth, Pa. / Team Venom Energy / Andretti Autosport / Kyle Moyer
27 / TBA / AFS Racing / AFS Racing

29 / Sebastian Saavedra (R) / Bogotá, Colombia / William Rast/Bryan Herta Autosport / Bryan Herta Autosport / Bryan Herta/Steve Newey
32 / Mario Moraes / Sao Paulo, Brazil / KV Racing Technology / KV Racing Technology / Mark Johnson/Nathan O’Rourke
33 / Bruno Junqueira / Belo Horizonte, Brazil / FAZZT Race Team / FAZZT Race Team
34 / Mario Romancini (R) / Sao Paulo, Brazil / Conquest Racing / Conquest Racing / Eric Bachelart/Michael Palawski
36 / Bertrand Baguette (R) / Verviers, Belgium / Conquest Racing RACB / Conquest Racing / Todd Malloy

37 / Ryan Hunter-Reay / Boca Raton, Fla. / Team IZOD / Andretti Autosport / George Klotz
41 / A.J. Foyt IV / Hockley, Texas / ABC Supply Co./A.J. Foyt Racing / A.J. Foyt Racing
43 / John Andretti / Indianapolis / Team Window World / Richard Petty/Andretti Autosport / John Anderson
66 / Jay Howard (R) / Basildon, England / Service Central/Sarah Fisher Racing / Sarah Fisher Racing
67 / Sarah Fisher / Commercial Point, Ohio / Dollar General/Sarah Fisher Racing / Sarah Fisher Racing / John O’Gara

77 / Alex Tagliani / Lachenaie, Quebec / FAZZT Race Team / FAZZT Race Team / Rob Edwards
78 / Simona De Silvestro (R) / Thun, Switzerland / Team Stargate Worlds HVM / HVM Racing / Michael Cannon/Vince Kremer
98 / TBA / CURB/Agajanian/Team 3G / CURB/Agajanian/Team 3G / Greg Beck
99 / Townsend Bell / San Luis Obispo, Calif. / Herbalife Ganassi/Schmidt Racing / Chip Ganassi Racing Sam Schmidt Mtrspts / Andy Brown
06 / Hideki Mutoh / Tokyo / Formula Dream/Panasonic / Newman/Haas/Lanigan Racing / John Tzouanakis

Zou er ergens nog een plekje voor Doornbos bij zitten
Inside info? Patrick? Zunge raus

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Marten: 23.04.2010 18:40.

23.04.2010 18:39
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

RE: Indy 500 Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Marten
Zou er ergens nog een plekje voor Doornbos bij zitten
Inside info? Patrick? Zunge raus

Haha, ik heb Robert er natuurlijk een paar weken geleden op Silverstone over gesproken en hij gaf toen aan dat hij het nog wel hoopte, maar tussen de woorden door bleek wel dat hij er op dat moment weinig in zag. Als er niet naar werd gevraagd in interviews, zei hij er zelf ook niets over en dat was twee weken eerder nog wel anders...

Momenteel ligt zijn focus vooral op SF en om zich voor Indy te kwalificeren zou hij de race op Magny Cours moeten missen. Maargoed, als zijn team in vergelijking met Silverstone geen verbetering laat zien, denk ik niet dat RD het SF seizoen af zal maken...

24.04.2010 16:51 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
valensia
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

lijkt me tog leuk als hij daar even mee mag doen

heb er wel 10 euro voor over
25.04.2010 11:14
Ruudster
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Doornbos zet gewoon Assen op stelten en heeft volgens mij zijn vizier weer gericht op Europa!
Die gaat denk ik gewoon toch lekker GT's knallen joh, of misschien tovert Red Bull er wel weer iets moois uit

Misschien Indy 500 kansen voor Junior Strouss???????
28.04.2010 10:34

Ik denk dat Junior het beste eerst het oval spelletje in de Indy Lights moet leren, direct in de grote wagens beginnen is niet ideaal zwinker

01.05.2010 01:11 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Distortion Distortion ist männlich
Team Truck Driver

images/avatars/avatar-378.jpg

Herkunft: On the road
Fahrer: Robert Doornbos

Ik heb alvast even de US tijden doorgerekend naar onze tijd. Ik weet niet of alles uitgezonden wordt door indycar.com maar dat zien we dan wel.

Zaterdag 15 mei: Indianapolis 500 Practice, Veterans 18:00-20:00, Rookies 18:00-24:00
Zondag 16 mei:
Indianapolis 500 Practice, Veterans 18:00-20:00, Rookies 18:00-24:00
Maandag 17 mei:
Indianapolis 500 Practice 18:00-24:00
Vrijdag 21 mei:
Indianapolis 500 Practice, Veterans 18:00-20:00, Rookies 18:00-24:00
Zaterdag 22 mei:
Indianapolis 500 Practice 14:00-16:00
Indianapolis 500 Qualifications (Positions 1-24) 17:00-24:00
Zondag 23 mei:
Indianapolis 500 Qualifications (Positions 25-33) 18:00-24:00
Vrijdag 28 mei:
Indianapolis 500 Practice 17:00-24:00
Zondag 30 mei:
Indianapolis 500 Mile Race (200 Laps) 19:00

08.05.2010 11:09 Distortion ist offline E-Mail an Distortion senden Beiträge von Distortion suchen Nehmen Sie Distortion in Ihre Freundesliste auf

De vorige jaren zond IndyCar.com in ieder geval wel alle baanactie uit, dus ik zou niet weten waarom dit deze maand niet het geval zou zijn. smile

09.05.2010 16:49 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Team Truck Driver

Het zit TK niet mee. Gisteren de 11 beschadigd, en nu na 3 ronden de 11T verwoest. Vanmiddag de laatste kans voor TK om zich te qualificeren, en ik hoop dat ze de 11 dan klaar hebben. PT heeft de snelheid zo te zien beter te pakken, ook hij redde het gisteren niet.

23.05.2010 15:29 Distortion ist offline E-Mail an Distortion senden Beiträge von Distortion suchen Nehmen Sie Distortion in Ihre Freundesliste auf
valensia
unregistriert

ik hoop echt dat tk er vanmiddag bij zit lijkt me een gemis als hij er niet bij is

nu komt zo'n verkort schema helemaal slecht uit voor hem
23.05.2010 16:20
valensia
unregistriert

ik blij dat kanaan en sato mee mogen doen

kaanaan verwacht ik dat hij in de race snel naar voren komt.

sato weet ik niet,hij kan een verassing worden,of een crash
gezien zijn formule een is het altijd een verrassing wat hij gaat doen
24.05.2010 13:39
Team Truck Driver

Even over de race zondag: Ik dacht dat RTL het wel uit zou zenden, maar ik kom het nergens tegen in de gids. Iemand enig idee wie het wel uitzendt?

28.05.2010 18:12 Distortion ist offline E-Mail an Distortion senden Beiträge von Distortion suchen Nehmen Sie Distortion in Ihre Freundesliste auf
Modest71
unregistriert

Via TVgids.nl kan ik het ook niet zien. Maar ja als er een nederlander achter het stuur had gezeten, dan was het nog de vraag of ze het uit gingen zenden. Natuurlijk gaat het allemaal om kijkcijfers en maar weinig aandacht op hun "mannen zender".

Graag zou ik wel via linkjes/namen hier jullie willen volgen op de thread. Indycar gaat vast het live uit zenden, maar verwacht wel weer camera locaties dat weer belachelijk zijn.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Modest71: 30.05.2010 00:02.

30.05.2010 00:02
Team Truck Driver

Carchannel gaat iig uitzenden. Mischien niet met het beste commentaar, maar toch. ABC ook, maar die hebben de meesten niet denk ik. Indycar.com zendt ook uit. Ik denk dat ik het maar ga volgen via indycar.com, hebben we denk ik het beste commentaar.

30.05.2010 08:23 Distortion ist offline E-Mail an Distortion senden Beiträge von Distortion suchen Nehmen Sie Distortion in Ihre Freundesliste auf
valensia
unregistriert

ik hoop dat indycar het goed gaat uitzenden,racecontrol is wel een stuk mooier geworden dan dat ik vorig jaar heb gezien.

voor de zekerheid zal ik ook nog een sopcast opzoeken,voor als indycar mij wel beperkt tot onboard beelden.

drukke dag,turkije f1 wil ik ook volgen,ben benieuwd na hoeveel ronden ik nu de tv uit ga zetten
30.05.2010 09:29
Team Truck Driver

Klopt. Wat ik doe is 2 x inloggen op racecontrol, met 2 tabjes in IE. Het 1e tabje gebruik ik voor de livebeelden, het 2e tabje voor live timing. Als je het met 1 doet en je gaat van live timing naar de live beelden, gaat hij vaak weer bufferen. Voor de stand kun je overigens ook gewoon op "leaderboard" drukken.

30.05.2010 10:25 Distortion ist offline E-Mail an Distortion senden Beiträge von Distortion suchen Nehmen Sie Distortion in Ihre Freundesliste auf
Marten
unregistriert

pm mij voor een hq abc stream
30.05.2010 18:53
Modest71
unregistriert

Zitat:
pm mij voor een hq abc stream

Done.
Linkjes mogen toch met spaties of.. ?

/edit:
Geluid is altijd wat afwezig in het begin, waar dan ook.

Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert, zum letzten Mal von Modest71: 30.05.2010 18:57.

30.05.2010 18:55
valensia
unregistriert

pm verzonden
30.05.2010 19:06
Marten
unregistriert

beide pm terug

MOTOREN DRAAIEN
START YOUR ENGINES
30.05.2010 19:07
Modest71
unregistriert

Zitat:
beide pm terug

MOTOREN DRAAIEN
START YOUR ENGINES

Ik las je post verkeerd maar mooie stream !
30.05.2010 19:08
Seiten (2): [1] 2 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » Indy 500

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH