Indy Grand Prix of Alabama 2010 |
Acceleration
President of OpenWheelWorld.net

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland
 |
|
Indy Grand Prix of Alabama 2010 |
 |
Het raceweekend is weer begonnen, dus bespreek hier alles wat er op en naast de baan van het Barber Motorsports Park gebeurd!
__________________ Patrick Straver, OpenWheelWorld.net
|
|
09.04.2010 23:25 |
|
|
Ruudster unregistriert
 |
|
Als ik Alabama hoor, denk ik aan die plaat, kan er ook niets aan doen en nu zit ie in me kop...
Dank..
Overigens ken ik een schone Amerikaanse mevrouw die eens haar vriend, die notabene nu werkt bij NASA in de steek liet, mede omdat hij wilde verhuizen naar Alabama en zij toch liever in California bleef...
Maar goed, sorry voor mijn gewauwel, Go Franchiti en Wilson en wat kan mij het schelen, Go Power! zal ik maar zeggen!
|
|
09.04.2010 23:57 |
|
|
Acceleration

Themenstarter
 |
|
Ik zie dat er via myp2p . eu een veetle stream is, normaal gesproken werken die erg goed. Het programma is alleen nog niet begonnen, nu nog iets over atletiek.
De race zal in ieder geval niet best worden, denk ik. Het is een motorencircuit, dat leuk voor de coureurs is om te rijden, maar niet goed is om op te racen. Hopdelijk voor volgend jaar een aantal veranderingen
|
|
11.04.2010 21:28 |
|
|
ave unregistriert
 |
|
|
11.04.2010 21:38 |
|
|
Acceleration

Themenstarter
 |
|
Bedankt!
De SopCast stream op myp2p is trouwens de Versus stream, werkt hier top!
|
|
11.04.2010 21:41 |
|
|
Acceleration

Themenstarter
 |
|
Geweldig commentaar bij IMS radio, hadden ze een interview met een VIP gast die maar bleef vertellen dat het geweldig was om Formule 1 in Alabama te hebben, want 'Racing is in our blood'.
Paar min later, zelfde VIP interview bij Versus, opeens bijgeleerd dat ie bij een IndyCar race is, vertelt ie constant dat ie van IndyCar racing houdt
|
|
11.04.2010 22:18 |
|
|
Marbeet unregistriert
 |
|
Prima beeld op carchannel met jack als commentator, en natuurlijk GEEN reclame onderbrekingen
|
|
11.04.2010 23:19 |
|
|
|