IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » São Paulo Indy 300 2010 topic » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (2): [1] 2 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen São Paulo Indy 300 2010 topic
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Text São Paulo Indy 300 2010 topic Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Het seizoen staat op het punt te beginnen met de eerste race in São Paulo! Ik moet zeggen dat de baan er erg interessant uit ziet en ik verwacht morgen een boeiende race.

Wie gaat er winnen? Penske was erg snel in de test op Barber en ik denk dat dit team het te kloppen team zal zijn. Als ik er één van hun coureurs aan moet wijzen, ga ik denk ik voor de pure snelheid van Power, al zou een thuiszege van Castroneves misschien ook wel erg mooi zijn!

Ik zie net dat je voor de live-beelden moet registreren op IndyCar.com, maar niet hoeft te betalen. De beelden & live timing (en nog veel meer) kun je vinden via de volgende link: http://racecontrol.indycar.com/?type=true

13.03.2010 13:16 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen

Themenstarter Thema begonnen von Acceleration
Daumen runter! Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik vind de nieuwe Race Controll zelf dramatisch werken, beeld loopt elke zoveel seconden vast en moet dan opnieuw worden gestart. Geen idee of het aan mijn verbinding ligt of niet, vorig jaar nooit last van gehad. Beelden op race controll zijn ook niet bepaald best, zit totaal geen regie achter, en de live-timing werkt niet. Lekkere start... Kopfschütteln

Een (iets) betere steam is te vinden via: http://www.antenaonline.net/tv-internet/...-canal-1596.htm

13.03.2010 13:38 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik heb nu

http://www.channelsurfing.net/watch-indycar.html

en geluid van zwinker

http://www.ustream.tv/channel/izod-indycar-weekly

Kwalificatie uitgesteld tot morgenvroeg reden: start/finish te glad(zeker!)
Ze gaan vanavond met diamantslijpers de baan stukje verbeteren(hopen ze)

Ik hoorde dat ze pas gisteravond de baan mochten verkennen? Jeetje.. lekkere voorbereiding van twee dags event.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Modest71: 13.03.2010 20:03.

13.03.2010 19:39

traurig Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Alleen jammer dat de kwalificatie uit is gesteld, maar wel erg begrijpelijk.... traurig1

13.03.2010 20:03 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Acceleration
Alleen jammer dat de kwalificatie uit is gesteld, maar wel erg begrijpelijk.... traurig1

Slippery when dry zwinker
Had hierboven mijn post aangepast. Madam Duno kan daar beter gaan schaatsen.

Wat heeft Danika een mooie kleurstelling van de auto zeg. Ok, Nascar kleuren qua "Go Daddy" maar toch.

Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert, zum letzten Mal von Modest71: 13.03.2010 20:32.

13.03.2010 20:04
Marten
unregistriert

ik ben er klaar voor smile
ik ben benieuwd naar de 1ste ronde, zal mij verbazen als dat geen yellow word Zunge raus
En de problemen zijn gelukkig ook opgelost in de sambodrome
14.03.2010 16:28

Lampe Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zijn voorlopig weinig goede streams, deze zou het uit moeten zenden, maar voorlopig niets... http://www.garthytv.com/jonny-1.php

Iemand anders iets?

14.03.2010 17:06 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Marten
unregistriert

de sopcast stream doet het nu wel aardig
het is de versus stream
hij staat bij myp2p.eu
14.03.2010 17:43

Daumen hoch! Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Bedankt! beer

14.03.2010 17:47 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Marten
unregistriert

duurde een tijd bij mij maar het werkt nu perfect, mooie versus stream, dat van race control is helemaal niks alleen de onboard is cool
en simona de silvestro nu aan de leiding Zunge raus
14.03.2010 17:58
valensia
unregistriert

kan iemand mij een werkend linkje geven

kom er niet uit vandaag
14.03.2010 18:13

Daumen hoch! Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Via www.MyP2P.eu moet je naar live sports > motorsports > IndyCar gaan, daar zie je een stream met SopCast. Moet je wel ff het programmaatje SopCast downloaden, voordat de stream werkt. zwinker

14.03.2010 18:23 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Marten
unregistriert

ja die stream werkt zeer goed
nu een red flag door al het overtallige water

leuke race BigGrin
14.03.2010 18:30
valensia
unregistriert

even downloaden ja.
duurt wel even laat het rode vlaggetje maar even hangen dan.

heb ik al wat gemist?
14.03.2010 18:34

Is vanwege de grote plassen op het circuit, nadat er een zware regenbui over de baan was getrokken zwinker

14.03.2010 18:38 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Marten
unregistriert

bij de eerste bocht gelijk al een startcrash waarbij het er even slecht uitzag voor marco andretti omdat moraes zijn auto boven op die van andretti lag, en je zijn helm niet meer kon zien. Verer heeft Milka dumbo het 22 rondjes vol kunnen houden waarvan 8 onder geel ofzo Zunge raus
En wheldon raakte tagliani die vervolgens kanaan aantikte, kanaan kon door maar tagliani niet. Verder lag Di Silvestro nog even aan de leiding en toen begon het heel hard te regenen en was er een drukke pitstop en toen yellow door de regen en nu nog red flag
14.03.2010 18:39
valensia
unregistriert

wel het is deze computer nooib gelukt een sopcast te downloaden

verwacht wel iets meer actie als de f1 vanmiddag die waren weer oersaai
14.03.2010 18:52
Marten
unregistriert

gaan we weer
14.03.2010 19:05

Heb tot op heden genoeg actie gezien, er wordt volop ingehaald!

14.03.2010 19:07 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
valensia
unregistriert

ja ziet er stukken beter uit

ik =moet wel even wennen aan de nieuwe penske kleur
14.03.2010 19:13
Seiten (2): [1] 2 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » São Paulo Indy 300 2010 topic

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH