IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » Twin Ring Motegi » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Twin Ring Motegi
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Modest71
unregistriert
Twin Ring Motegi Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Links op Indycar.com?
19.09.2009 04:39
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Daumen hoch! Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ah, d'r is nog iemand wakker rond die fijne tijdstip BigGrin

De race wordt volledig met regie op IndyCar.com uitgezonden, ook voor Nederlandse kijkers. Deze aanbieding hadden ze inderdaad bekend gemaakt voor de Amerikaanse medewerkers, maar het persbericht had het er ook over dat internationale kijkers $3.99 moesten betalen, maar dat valt dus weer mee smile

19.09.2009 05:15 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

ok thanks zwinker

Ja tuurlijk aan het kijken BigGrin
19.09.2009 05:18

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zo 'tuurlijk' is dat niet, ik geloof dat de meeste vaste Nederlandse kijkers nog op bed liggen zwinker Tja, als je voor Doornbos kijkt is er ook weinig mooit te beleven vandaag.

Verrassend genoeg is de race tot op heden alleen nog een brandstof bespaarspelletje... Jammer dat ze het aantal ronden na vorig jaar niet hebben aangepast.

19.09.2009 05:22 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert

Ik heb de tijd hierop afgesteld dat ik het kon kijken. Ja .. ik ben Doornbos fan, maar ook dat ik toch altijd hoop dat hij door iets of anders vooruit schiet.

Je weet het maar nooit in racen en wie er vorig jaar gewonnen heeft.
(Danika, ze doet het super goed dit jaar)
19.09.2009 05:26

Lol, ik zie Robert echt niet winnen vandaag, zelfs als hij de Danica Patrick strategie als enige succesvol toepast. Zijn achterstand is nu al 1,5 ronden, dus de enige kans voor Doornbos op een top tien klassering is wanneer hij blijft rijden en er voor hem veel uitvallen.

Op ovals is er met strategiën veel mogelijk, maar je moet wel in dezelfde ronde als de leiders blijven of zo snel zijn dat je ronden achterstand goed kunt maken.

Jammer dat Moraes maar een halve tank brandstof mee heeft gekregen tijdens zijn eerste stop, hij gaat best lekker.

19.09.2009 05:33 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert

Ben ik mee eens smile

Jammer dat er zo weinig of niets van "caution" 's
19.09.2009 05:50

Goed, dat is inmiddels veranderd!

Wat een domme fout van Ryan Briscoe... goeie kans dat dit hem het kampioenschap gaat kosten. Hij stond er zo goed nu hij dankzij zijn strategie en de yellow van Conway de race leidde en dan knalt hij in de pitmuur. Gabbuddschlaaahn!

19.09.2009 06:10 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert

Kan je wel zeggen ja.....
Jammer dat ik niets van crash gezien heb maar komt vd week wel.
Word wel weer spannend in kampioenschap maar gun het Dixon niet.
19.09.2009 06:14

Als de race zo zou finishen zou de top drie van het kampioenschap met nog één race te gaan binnen acht punten van elkaar staan. Vrij vertaald: Als één van de top drie coureurs wint is deze kampioen zwinker

Kan een interessante seizoensfinale worden.

19.09.2009 06:22 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert

Ja ik zat ook al te rekenen en via de commentaar.

Ik denk dat de teams meer cautions verwachte smile

/Edit

lol caution

Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert, zum letzten Mal von Modest71: 19.09.2009 06:27.

19.09.2009 06:26
Modest71
unregistriert

Als je fan bent van de top rijders dan kan het leuk zijn, maar anders is het goed saai.

Moet zeggen dat F1 en Nasc** spannender is dan eigenlijk het hele jaar Indycar. Qua teams vind ik het appart dat er ZOVEEL snelheid verschillen zijn als je hetzelfde auto hebt of een ge-update zoals NHL of geld.
Er is meer competitie in A1GP.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Modest71: 19.09.2009 06:49.

19.09.2009 06:46
valensia
unregistriert

de race maar een keer over geslagen,de vorige keer was het me niet goed bevallen op dit onmogelike tijdstip.
verder vind ik de competitie ook tegenvallen,volgens mij kunnen ze beter met de panoz de irl gaan rijden want in amerika ben ik wel iets meer competitie gewend.
hoop in ieder geval dat ik de volgende weer kan kijken,en ook dat doornbos deze wat harder zal gaan.

het goede nieuws van de overstap is in ieder geval dat hij meer competitie heft met zijn teamgenoot
20.09.2009 18:26
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » Twin Ring Motegi

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH