IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Australië - Surfers Paradise » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (2): [1] 2 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Australië - Surfers Paradise
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Wishbone
unregistriert
Australië - Surfers Paradise Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Van mij mag het snel weer beginnen!
15.10.2007 13:08
psychonikeo
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

het wachten heeft mij ook veeeel te lang geduurd!!
15.10.2007 13:55
rayjan
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by psychonikeo
het wachten heeft mij ook veeeel te lang geduurd!!

Helemaal mee eens. Ik hoop dat dit volgend seizoen niet zo is.
15.10.2007 15:01
bike
unregistriert

Ik vind zo'n lange "pauze" ook slecht voor de geloofwaardigheid voor de Cham Car serie
15.10.2007 22:31
Wishbone
unregistriert

Je merkt het zelfs aan het forum. Iedereen is een beetje in slaap gevallen. Een beetje actie kan dus geen kwaad. En nou maar hopen dat Robert er ook zo over denkt zwinker
16.10.2007 18:11
RG
unregistriert

En komt dit live op tv of gaat SBS ons weer naaien? Die zender is na Assen ook compleet dood tav CC.
16.10.2007 20:03
Stagman
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Wishbone
Je merkt het zelfs aan het forum. Iedereen is een beetje in slaap gevallen.

Nou, je zou een van de andere fora moeten kijken, al moet ik zeggen dat er wel veel negativiteit is daar-o.
Zitat:
Originally posted by RG En komt dit live op tv of gaat SBS ons weer naaien?

Ik zou denken dat SBS6 niets laat zien, zelfs de oude manier van een week later. Ikzelf zal het niet missen, alleen is het jammer voor diegenen zonder Eurosport 2 of Race Director.
16.10.2007 20:09
Synchronicity
unregistriert

Weet iemand hoe laat de race begint zondag? Ik meende dat de wintertijd weer in gaat en rekenen is nou niet bepaald mijn sterkste kant :confused:
16.10.2007 23:20
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Zitat:
Originally posted by Synchronicity
Weet iemand hoe laat de race begint zondag? Ik meende dat de wintertijd weer in gaat en rekenen is nou niet bepaald mijn sterkste kant :confused:
Dat was inderdaad altijd zo tijdens het Surfers Paradise weekend, maar die race valt dit jaar gelukkig eens niet in het laatste weekend van oktober, dus daar hebben we dit keer geen last van!

Was vroeger inderdaad knap vervelend, ik heb daardoor zelfs eens het eerste uur van een race gemist :mad: Gelukkig had ik het toen ook opgenomen en na afloop van de race, alles maar op video gekeken, had geen zin om halverwege de race te beginnen zwinker

17.10.2007 01:57 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Marten
unregistriert

Tog vind ik het niet kunnen zon lange pauze
de geloofwaardigheid word idd op de proef gesteld
En champcar heeft na het niet zo superoptreden in assen tog een deukje opgelopen
alhoewel de vrijdag erg vet was dat dan weer welsmile
ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopensmile
18.10.2007 12:22
mikezwet
unregistriert

Champ Car
Aanstaande zondag om 14.00 uur de een na laatste race van het Champ Car seizoen in Australië. Ook landgenoot Robert Doornbos zal aan de start verschijnen. Hij staat momenteel derde in de stand om het kampioenschap.
18.10.2007 18:01
Wouter
unregistriert

Servia op pole in Q1! en waar staat de coureur voor wie Forsythe hem heeft laten gaan?
19.10.2007 07:14
Stagman
unregistriert

Volgens mij start de race om 5:25 in de ochtend.
Ik heb de tijd van champcarworldseries.com via een omreken programma/site.

Trouwens, zal wel leuk zijn om te zien als er iemand voor de tweede maal de race wint. Tot heden is dat niet gebeurt.
19.10.2007 07:15
Vaal
unregistriert
Is Doornbos de weg kwijt? Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Laatste races krijgen ze de setup niet voor elkaar, in de europese races had clarke echter wel een setup die werkt voor hem.

Quali vandaag ziet er wederom niet echt lekker uit... hopen op een ommekeer en overwinning in mexico.
20.10.2007 11:41
psychonikeo
unregistriert

vanaf de 14e kan je ook winnen zwinker
20.10.2007 12:56
Vaal
unregistriert

zeker op een stratencircuit a la san jose (daar wonnie toch?). KAnsen genoeg, maar het is natuurlijk fijner als je je setup in orde hebt smile
20.10.2007 13:15
Marten
unregistriert

Goedenmorgen
Ik kom net thuis van stappen
dus kunnen we mooi ff e champcar meepikkenBigGrin
iemand toevallig een streampje?
sopcast ofzo?
BigGrin
21.10.2007 04:20
wickedwilly
unregistriert

knap 4sies...en wat jammer van/voor PT....
21.10.2007 08:14
Synchronicity
unregistriert

Jammer dat Kat er uit werd gekegeld. Jammer dat PT op het laatst het podium moest missen. Bourdais heeft zijn vierde en voorlopig laatste Champ Car titel binnen. Robert reed naar een keurige 4e plaats. Junky verrassend weer op het podium. Al met al heb ik wel genoten van de race, zeker na al die weken van wachten en wachten en wachten...
21.10.2007 09:07
mahar64
unregistriert
Uitzending SBS Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Is er iemand die de race van afgelopen zondag heeft opgenomen en dit op een DVD-tje kan zetten voor mij ?
Door het geklungel van SBS heb ik de hele race gemist.
25.10.2007 14:10
Seiten (2): [1] 2 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Australië - Surfers Paradise

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH