IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » Grand Prix of Long Beach » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Grand Prix of Long Beach
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Grand Prix of Long Beach Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Komend weekend is het dan eindelijk zover, het laatste Champ Car weekend traurig1

De eerste vrije training begint bijna, het weer is top en we hebben 20 mooie DP01's in de pitstraat klaarstaan voor een mooi weekend!

18.04.2008 18:52 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Fllying_Fin
unregistriert
RE: Grand Prix of Long Beach Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Lees ik het goed dat de race in Long Beach om 22.00 Nederlandse tijd begint (aangezien dat dat de CET is)?
Ik twijfelde omdat er bij Motegi 6.00 als tijd stond (ik weet niet welke tijdzone), en in een nieuwsbericht stond dat dit nu 1 dag verplaatst werd, naar 4.00. Als het 1 dag verplaatst wordt, leek het me dat het gewoon op dezelfde tijd zou plaatsvinden. Dus in feite vraag ik ook bevestiging van die tijd.
19.04.2008 13:24
Krutch Krutch ist männlich
OpenWheelWorld.net - News Writer

images/avatars/avatar-429.jpg

Herkunft: Netherlands

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Alle tijden die nu op de site staan zijn correct.

De race in Motegi is dus nu om 4 uur. Simpelweg een kwestie van de kans zo groot mogelijk maken dat ze op die dag nog ergens kunnen racen.
Long Beach begint om 22.00.

Wouter de Bruijn
OpenWheelWorld.net | OWRL
19.04.2008 14:01 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
Fllying_Fin
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Bedankt
19.04.2008 14:10

Themenstarter Thema begonnen von Acceleration
Lampe Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik geloof dat er iets van 16 uur tijdsverschil is tussen Long Beach en Motegi, dus dat is lekker verwarrend zwinker

Ik geloof dat de IndyCar race hier in Long Beach om 19:00 uur op zaterdagavond start, terwijl het in Motegi al 11:00 uur zondagochtend is.

Trouwens is het weer in Long Beach totaal ander dan gisteren. Gisteren was het 25 graden en zonnig, nu is het zwaar bewolkt en ik denk 17-18 graden maar... traurig1

19.04.2008 18:10 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Arturobiatch
unregistriert

Ik ben maar weer eens de oude vertrouwde leaderboard aan het bekijken... practice 4..
19.04.2008 23:09
Arturobiatch
unregistriert

ik moet zeggen: ik kijk er met minder plezier naar nu Robert er niet bij zit...
19.04.2008 23:10
Arturobiatch
unregistriert

Dan maar Justin's tijden bekijken... en hopen dat hij de race wint...
19.04.2008 23:11
f1boy
unregistriert

Je kan de race gratis live met beeld volgen via Race Director.

http://www.champcarworldseries.com/RaceDirector/Offer.asp
20.04.2008 20:34

Volgens mij heeft RD geen beeld.Wel live timing.

Ik kan wel ESPN2 zien nu via een progje maar die begint pas 23:30 met wat uitzenden, dus niet live (of alleen finish). Heeft dus ook weinig zin die link te sturen.

IndyCar.com stream werkt niet vanwege "technsiche problemen"...

Radio stream: http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.d...&segment=211353

Wouter de Bruijn
20.04.2008 21:57 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
Arturobiatch
unregistriert

Ik vind het een slechte zaak dat noch Champcar noch Indycar site geen Live beelden geven van de allerlaatste Champcarrace...

Ik vind het jammer dat Indycar niet zo'n goed programma heeft als champcar had met racedirector...
20.04.2008 22:59
Race_fan
unregistriert

ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat er geen sportzender is die de race uitzend. Waarom zend Sport1 deze historische race niet uit? Waarom Eurosport (2) niet? Nee, we komen er bekaaid vanaf. We kunnen het niet via TV en internet volgen. Echt vreemd.
20.04.2008 23:25
Manuela
unregistriert

Weil sie Idioten sind...
20.04.2008 23:27

Themenstarter Thema begonnen von Acceleration

Nog iemand de race kunnen zien?

23.04.2008 05:26 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen

Uiteindelijk begon om 24u (toen de race dus net gefinished was) de uitzending. Heb wel wat beelden gezien maar het niet serieus meer gevolgd.

Wouter de Bruijn
23.04.2008 12:39 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
rayjan
unregistriert
smile Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik kan de races niet live volgen helaas maar ik haal ze van internet.
Er is iemand die alle races op internet zet. Meestal een dag of twee
dagen later. Kwaliteit is haarscherp. Word als divx bestand gepost.
Reclame is er ook uitgeknipt.
Tot nu toe alleen de eerste race met nederlands comentaar gezien.
(sport 1)
De rest amerikaans van de zenders ESPN en ESPN2.
23.04.2008 17:00
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » Grand Prix of Long Beach

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH