IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL CCWS Assen 2008 » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (3): [1] 2 3 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen CCWS Assen 2008
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
mahar64
unregistriert
CCWS Assen 2008 Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Toen ik afgelopen zondag vertrok uit Assen stond er op een bord "See you next year" met daarbij een datum van 7-9-2008.
Dat suggereert dat de datum van de (eventuel ?) race van volgend jaar al vaststaat.

Weet iemand hier iets van ?
06.09.2007 13:28
PatrickB
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik las een tijdje geleden iets over een contract van 5 jaar. 100% zeker weet ik het niet. Mocht het volgend jaar doorgaan dan ben ik er zeker weer 3 dagen bij smile
06.09.2007 13:38
RG
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Man, ik ben net beetje bijgekomen, begin jij alweer over volgend jaarZunge raus

Maar CC neem ik zeker weer mee in mijn kalender, begint alweer lekker vol te raken. Denk dat ik weer 20 weekendjes op verschillende circuits te vinden ben volgend jaarBigGrin
Brno, Assen, Zandvoort, Zolder, Spa, Donnington, Silverstone, BigGrin BigGrin
06.09.2007 13:46
psychonikeo
unregistriert

contract met bavaria was in ieder geval maar 1 malig.. Maar ze waren wel tevreden en er werd gesproken over de sponsoring van volgend jaar. Maar dat was nog niet zeker.
Of de races zelf al vastliggen weet ik eigenlijk niet.
06.09.2007 17:07
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by mahar64
Toen ik afgelopen zondag vertrok uit Assen stond er op een bord "See you next year" met daarbij een datum van 7-9-2008.
Dat suggereert dat de datum van de (eventuel ?) race van volgend jaar al vaststaat.

Oh dan heb ik dat gemist. Waar stond dat dan!!! :confused:
07.09.2007 22:17
ADDG
unregistriert

Zitat:
Originally posted by mahar64

Ik heb hier een CCWS agenda van 2008 liggen en daar staan de volgende data's van races in 2008, die waarschijnlijk nog wel onder voorbehoud zijn:

Las Vegas: April 4-6
Long Beach: April 18-20
Houston: April 25-27
Belgium: TBA
Germany: June 1
Cleveland: June 20-22
Mount Tremblant:
Toronto: (stond niks bij maar volgens hun site July 4-6)
Assen: September 5-7
Surfer Paradise: October
Mexico City: November
Phoenix: November 30
08.09.2007 02:32
Marten
unregistriert

12 races?:S
wel erg weinig he
08.09.2007 20:10
Synchronicity
unregistriert

Zolder en Assen werden voor dit seizoen ook pas laat toegevoegd aan de officiele agenda. Wellicht dat er ook voor komend seizoen nog een aantal circuits worden toegevoegd. Ergens had ik een gerucht gehoord (weet de bron niet meer) dat Donington op de lijst stond om toegevoegd te worden voor 2008. Ook wil men de naam Champ Car World Series meer eer aan doen en dus mogelijkheden zoeken in andere werelddelen. Hopelijk zien we dus nog een aantal mooie circuits toegevoegd worden in de komende maanden.
08.09.2007 21:16
Wouter
unregistriert

Road America en Portland moeten daar sowieso nog bij, ze zijn met nog een aantal races bezig en China staat nu voor 2008 op de planning. Eerst maar kijken wat het wordt.
08.09.2007 23:24
Walnice
unregistriert

Ik hoop wel dat er minsten 16 races zijn anders is zo'n kampioenschap ook geen fluit waard. Raar dat belgie weer flink eerder komt. Zal wel weer verplaatst worden door de belgie F1.

Maar Assen staat er zowiezo bij BigGrin en duitsland toegevoegd. Dat wordt daar ook een succes. Nu nog een duitse rijder erbij.

Durf het bijna niet te zeggen maaaruuuuhhh

Schumi hahahahaaha
09.09.2007 10:07
wickedwilly
unregistriert

Zouden ze niet de drie europese gp's bij elkaar doen net als de drie in canada??Lijkt mij een beetje om-slachtig al dat gevlieg van hot naar her...
En welk circuit in duitsland zal het worden?
10.09.2007 15:57
Wouter
unregistriert

Duitsland is nog de vraag. Valencia lijkt iets dichterbij te zijn, maar het is allemaal nog speculatie.
10.09.2007 21:49
psychonikeo
unregistriert

Zitat:
Originally posted by wickedwilly
Zouden ze niet de drie europese gp's bij elkaar doen net als de drie in canada??Lijkt mij een beetje om-slachtig al dat gevlieg van hot naar her...
En welk circuit in duitsland zal het worden?

Waarschijnlijk wel.. Ook voor de Europese prijs die ze er vast en zeker ook nog aan vast gaan hangen.
10.09.2007 22:09
RG
unregistriert

Voor Duitsland kun je de Nurburgring en Hockenheim alvast afschrijven, die hebben licentie met F1.

Dan heb je de Lausitz nog, maar das een waardeloze sfeerloze baan. Oschersleben is veel te kort, mickeymousebaantje. Misschien Norisring?
11.09.2007 08:09
pascalluiten
unregistriert

ja, want de norisring is wel lekker lang Zunge raus
wat ligt er allemaal een beetje in de buurt van nederland?
11.09.2007 16:01
wickedwilly
unregistriert

11.09.2007 16:09
Stagman
unregistriert

Norisring -cue gelach- is wel een beetje kort en simpel. Ik denk als een race in Duitsland gebeurt dat het Lausitz, Oschersleben of Sachsenring wordt. Ik hoop liever de laatste.
11.09.2007 20:30
Marten
unregistriert

de oude hockenheim
met 350 daar beetje skeurenZunge raus BigGrin (Y)
11.09.2007 22:47
Synchronicity
unregistriert

En Laguna Seca komt waarschijnlijk terug! De kalender gaat er langzamerhand steeds mooier uitzien.

Hoe zit het trouwens met die Duitse circuits en F1 licentie's? Ik kan me herinneren dat op het Gilles Villeneuve-circuit van Montreal ook door zowel de F1 als de Champ Car is gereden in hetzelfde jaar. Of is er iemand die meer weet hoe het precies zit met exclusiviteitsdeals tussen circuits en F1? Ik ben wel benieuwd.
11.09.2007 23:37
Stagman
unregistriert

Montreal heeft beperkingen. Ik weet niet zo welk dat zijn - geluid of gewoon max. 2 weekends racing. Norm Legault is daar de promotor en hij koos voor F1 en NASCAR. De laastste om CCWS te vervangen/verdijven.
12.09.2007 07:17
Seiten (3): [1] 2 3 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL CCWS Assen 2008

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH