IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL CCWS Assen 2008 » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (3): « vorherige 1 2 [3] Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen CCWS Assen 2008
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Wouter
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Het is niet echt verschillend met voorgaande jaren. Alleen komen nu sommige van de negatieve berichten (die er dus elk jaar wel zijn) nu wat breder in de media en lijkt het opeens of het hartstikke slecht gaat.

Het gaat niet beter of slechter met Champ Car dan eerder en ze kwamen steeds weer terug. Wie zich zorgen maakt dat het niet aan de start komt in volgend jaar of het jaar daarna moet maar kijken wat dit jaar gebeurt is: Ik heb toch echt een Champ Car seizoen gezien.

Wel is het niet realistisch te verwachten dat het wordt zoals in de jaren '90. Dan zou je wat tegen het France imperium (NASCAR) moeten doen...
12.11.2007 14:24
Stagman
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Juist Wouter. Die familie France. Zij hebben ook de vingers in de pap van Grand Am, en beoefenen een beetje invloed uit op T. George. Dat laatste heeft ook een serie dat wat moeilijker heeft dan veel denken.
De glorie-tijd van de jaren 90 is voorbij. Heelaas zijn er mensen die zijn blijven hangen in die tijd. Genoeg nostalgie, nu voorwaarts.
12.11.2007 20:02
Ruudster
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Stagman
Genoeg nostalgie, nu voorwaarts.

Word!
29.11.2007 00:09
Synchronicity
unregistriert

De voorverkoop voor Champ Car Assen 2008 is inmiddels begonnen. Zelf heb ik mijn kaarten voor 12-14 september al besteld. Het wordt voor mij opnieuw de GT-tribune (en natuurlijk paddockkaarten!).
04.01.2008 20:44
Tracy
unregistriert
CCWS 2008 Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Dit jaar voor mij alleen paddockkaarten Zaterdag,en kijk nog wel welke tribunekaart voor Zondag.Vorig jaar ChampCarClub op Zondag.
Was een keer leuk,dit jaar alweer 200euro duurder.Maar met een paddock kaart zit je al met je neus dicht op de aktie.En je drinkt het er echt niet uit met free drinks in CCCsmile
Is het al 14 September? traurig1
04.01.2008 21:58
Stranger
unregistriert

Dit jaar voor mij geen ChampCar op Assen.

Assen valt samen met de Le Mans Series op Silverstone.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Stranger: 08.01.2008 19:03.

08.01.2008 19:00
Seiten (3): « vorherige 1 2 [3] Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL CCWS Assen 2008

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH