IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » De kogel is door de kerk! » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (2): [1] 2 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen De kogel is door de kerk! 2 Bewertungen - Durchschnitt: 5,00
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Wishbone
unregistriert
De kogel is door de kerk! Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Betrouwbare bronnen melden:

Volgens berichten uit de Verenigde Staten zijn de organisaties van de Champ Car World Series en de Indy Racing League het eens geworden over een fusie van beide raceklasses. Volgens de Amerikaanse televisiezender Speed TV kregen de Champ Car-teams maandag te horen dat ze kunnen stoppen met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Woensdag wordt een officiële bekendmaking verwacht.

Ik heb er te weinig verstand van om te zeggen of dat nou positief of negatief is. Wie het weet mag het zeggen....
19.02.2008 22:04
Wishbone
unregistriert
extra info: Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

De Champ Car-klasse zou opgaan in de IRL. Tony George zou de Champ Car-teams gratis auto's en motoren hebben aangeboden, plus een bedrag van 1,2 miljoen dollar, als zij bereid zijn om dit jaar op de startgrid van de IRL plaats te nemen en het hele seizoen mee te doen. De meeste teams lijken van dit aanbod gebruik te gaan maken.
19.02.2008 22:09
Krutch Krutch ist männlich
OpenWheelWorld.net - News Writer

images/avatars/avatar-429.jpg

Herkunft: Netherlands

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Het blijft alleen maar Robin Miller van SpeedTV. Miller kreeg na een ruzie met CC geen hard card meer een SpeedTV zend CC niet meer uit omdat CC richting de grotere zenders ging.

Ik wacht liever tot meer bronnen het nieuws bevestigen, en liefst officiele, voor ik de kogel door de kerk zie gaan. Nu is het verhaal elke dag weer anders...

Wouter de Bruijn
OpenWheelWorld.net | OWRL
19.02.2008 22:22 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Precies, vorige week was hij er ook van overtuigd dat er binnen 24 uur een faillisement aan zou worden gevraagd, maar dat is voorlopig nog niet gebeurd. Hij lijkt momenteel sterke bewijzen te hebben, maar tegelijkertijd weet ik ook wel dat hij constant de merger loopt te hypen en dat zijn informatie regelmatig onbetrouwbaar is.

Het is dus nu niets anders dan de afgelopen weken; afwachten...

19.02.2008 22:33 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
kootje
unregistriert
Afwachten.... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

is het beste wat we kunnen doen.Alle info komt van FRMiller(speedtv.com) die al eerder vanalles geroepen heeft!
Hij schijnt meer te weten dan de teams zelf.......

Grt. Kootje FTG
19.02.2008 23:08
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Klopt, en het vervelende is dat alle media achter hem aanlopen... ja, hij heeft dit keer sterkere punten dan vorige week, maar het blijft voorlopig speculeren totdat er iets officieels is en dan kun je gewoon beter afwachten dan elk gerucht dat je hoort te publiceren.

Maargoed, vooral de meeste Nederlandse roddelpers... eehm... sorry, autosportmedia zijn het daar niet mee eens.

19.02.2008 23:17 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
kootje
unregistriert
beetje Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

dubbel dit maargoed....enkele kwooties op de www

Paul Gentilozzi doesn't expect to see very many, if any, Champ Car teams in the Indy Racing League this season.

"We're in the same position we were last week: Discussions are being held, but nothing is done," he said. "We're continuing to operate as Champ Car. We should know imminently which direction we're heading."

I've heard everything from a deal is very imminent to the possibility of one or two (Champ Car owners) being resistant," he said. "I'd guess that anybody in Champ Car who can pursue an IRL program is at this point."

e.e.a op http://www.indystar.com/apps/pbcs.dll/ar...90444/0/LOCAL18

Grtz Kootje FTG
19.02.2008 23:21
Wishbone
unregistriert
wel degelijk kogel door de kerk Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

"De Champ Car World Series en de Indy Racing League gaan verder als een raceklasse. Hiermee komt een einde aan twaalf jaar onenigheid in de Amerikaanse openwielracerij. IRL-oprichter Tony George en Champ Car-bazen Gerald Forsythe en Kevin Kalkhoven sloten vrijdag een akkoord. Alle details omtrent de fusie worden binnenkort tijdens een persconferentie naar buiten gebracht".

En dan maar gelijk het eerste nadeel: VAARWEL ASSEN!
23.02.2008 21:28
Arturobiatch
unregistriert

Vaarwel ChampCar forum, vaarwel ChampCar.nl zul je bedoelen!! Of gaan we als hardcore fans lekker mee naar de IRL en zien we elkaar straks op het forum van www.irl.nl?

Ja toch?
23.02.2008 21:40
Arturobiatch
unregistriert

Ik ga persoonlijk wel zitten kijken naar de IRL.. ben alleen benieuwd of en hoe we die kunnen gaan bekijken...
23.02.2008 21:42
jore64
unregistriert
Niet Blij Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo blij mee,ok de races zullen spannender zijn maar wat heb ik er aan als ik er niets van kan zien ja misschien de herhalingen op SBS 6 een week of twee later!! traurig1 En geen Assen!!! heulen
Ik denk dat de europese fans van de open autosport gewoon genaaid zijn door onze amerikaanse vrienden mad
Maar ja kan in ieder geval zeggen dat ik bij de eerste en enige Champcar Race in Nederland ben geweest BigGrin
Ik hoop wel dat deze site blijft bestaan ondanks dat er geen champcar meer is
24.02.2008 10:37
Vaal
unregistriert

Robert ziet de merger wel zitten zegt ie zelf. Ben benieuwd of hij zelf al weet waar ie gaat rijden. www.robertdoornbos.com

Persoonlijk vond ik de sfeer rondom Champcar veel relaxter dan rondom IRL. Als t niet op tv komt is t inderdaad helemaal ellendig.
24.02.2008 11:25
kootje
unregistriert
Ik weet... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

niet of dit wel zo verstandig is van Robert (als Robert een stoeltje kan krijgen?) om in de GIRL Gröhl te gaan rijden.
Het doel is toch dacht ik de F1 voor mijn gevoel stop je jezelf steeds verder weg als in de States gaat rijden......Maarja als niet anders hebt.

Grt Kootje
24.02.2008 12:33
Vaal
unregistriert

hij heeft inderdaad geen keus. vorig jaar was de situatie anders, toen stape hij in bij een (semi) topteam in de champcar. Ik ben niet zo op de hoogte van de stoeltjes bij de bestaande IRL teams, maar en topplek is er denk ik niet meer. Laten we wachten tot Jos weer komt met zijn verhaal Jaaa! Ach nee... doch nicht.
24.02.2008 15:32
jore64
unregistriert
Jammer Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik denk dat dit de nekslag voor enkele teams uit de CC word,de achterstand die ze hebben op hun IRL collega's zullen ze 1,2,3 niet zo snel inhalen.Andere auto's, andere regels,de monteurs moeten in principe helemaal met een schone lei beginnen voor wat betreft de set up's e.d.
Om nog maar niet van de financieële gevolgen te praten.
Ook voor de rijders zelf die uit de CC komen en naar de IRL gaan word het minstens een jaar achter de feiten aanlopen.En idd de topteams in deze klasse zijn allen voorzien van toprijders dus daar aankloppen zal weinig zin hebben voor bv een Bobby "D" nu zal die zichzelf echt moeten bewijzen en hopen op een topteam voor 2009
Daarom eeuwige zonde en te vroeg de samenvoeging van deze 2 raceklasses.
24.02.2008 17:19
kootje
unregistriert
Jos komt.... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

niet met een mooi verhaal hij kan zijn ei kwijt in die Porsche......
BTW hij altijd gezegt dat ie geen ovals wil rijden dussssssss.........

Grt Kootje Kopfschütteln
24.02.2008 21:05
Wishbone
unregistriert

Als je de site van Robert leest dan mag je inderdaad wel zeggen dat hij wel erg positief is. Hij praat over uitdagingen en nieuwe kansen maar ook over onderhandelingen met teams.....
Het mag duidelijk zijn dat hij bezig is zijn horizon te vergoten of sterker nog misschien heeft hij al een lucratief aanbod in zijn zak???
Die yanken betalen wel...zeker voor een talent als Bobby D!
24.02.2008 21:49
RG
unregistriert

Vraag me trouwens af wat men met de DP01 gaat doen. Laten verstoffen of op stal voor de toekomst?

Erg jammer van zo'n mooie wagen, na 1 jaar rijden zit het er alweer op. In de toekomst mss een wagen die mee kan doen in de EuroBOSS. Zie je wel vaker dit soort zaken opduiken.
26.02.2008 10:48
iceman-kimi
unregistriert

De DP01 mag er dan wel mooi uitzien, maar een goede wagen was het niet, teveel technische problemen, en de veiligheid was ook niet fantastisch, als je met zon wagen op een ovall moet racen mag je serieus gaan vrezen voor je leven.
26.02.2008 12:43
Wishbone
unregistriert

Ik vraag me ook af hoe een team er mee om gaat. Investeringen van miljoenen gaan verloren.
26.02.2008 16:05
Seiten (2): [1] 2 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » De kogel is door de kerk!

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH