IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Op sterven na dood?? » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (5): « erste ... « vorherige 3 4 [5] Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Op sterven na dood??
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
kootje
unregistriert
Dood..... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

http://www.indycar.com/

Grt Kootje FTG
22.02.2008 22:46
Stagman
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Zapper
Ik vres dat IRL gewoon wacht op het failliessement van Champ Car. Dan kost het hen niets en hebben ze alles. Ze zullen ook wel niet zo dom zijn om de zware verliezen van CC er bij te nemen....

Dat is inderdaad wel iets om te overwegen. Niet alleen voor ISC, maar ook KK en friends.

Laatste 'breaking news' is dat het nog niet officieel is, maar zodanig dichtbij een overeenkomst dat het advies is om te blijven hangen aan de telefoon.

Als het werkelijk gebeurt voor de 2008 seizoen, dan ben ik nogal verbaasd vanwege het 11de uur tijdstip. Persoonlijk vind ik het nogal stom om het zo laat te doen - beter nu alles regel zodat het kan vlekkeloos veranderen in de off season na 2008. Maar ja, ik betaal de rekeningen niet.......
Een aantal drivers zijn wellicht met de terugblik wel slim geweest betreft zekerheid voor 2008. Daar noem ik Matos en Legge bij.

Genoeg speculatie, wachtend op official word.....en dat lijkt nu gekomen.
CCWS bankroet laten gaan? Eric B heeft anders wel appeltje te schillen want hij had net een nieuwe DP-01 gekocht wat nu bruikloos is.

Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert, zum letzten Mal von Stagman: 22.02.2008 22:55.

22.02.2008 22:52
Krutch Krutch ist männlich
OpenWheelWorld.net - News Writer

images/avatars/avatar-429.jpg

Herkunft: Netherlands

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

CCWS zou alleen bankroet gaan als de eigenaren dat willen. Blijkbaar was dat niet nodig.

Anyway, het is *** officieel. Geen Jerez, geen Zolder en geen Assen. Daarvoor een lelijke wagen en de helft ovals. Maar een paar echt leuke circuits. De Indy 500 heeft dan wel weer wat glorie. Verheugen doe ik me nog niet.

http://www.champcarworld.net/pages/news.php?id=5009

Wouter de Bruijn
OpenWheelWorld.net | OWRL
22.02.2008 23:07 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
ADDG
unregistriert

Zonde hoor dat de meest oninteressante van de twee overleeft. De enige rede dat irl blijft bestaan is omdat ze de indy 500 hebben anders was die serie al jaren geleden failliet gegaan waarschijnlijk. Scheelt mij in ieder geval weer tijd want ik ga niet naar die bagger oval serie kijken. Zal misschien niet eens uitgezonden worden in europa maar ja dat zal de irl waarschijnlijk een worst wezen want de doelgroep van irl is toch noord amerika.
23.02.2008 00:16
alpinestar
unregistriert

Jammer, jammer, ook voor Acceleration en co. Tsjonge, jonge, de hele soap hebben ze op deze site toch wel verkeerd ingeschat. Als alle signalen wijzen op het verdwijnen van CC, toch nog blijven beweren dat CC gaat overleven. Tssss. Jaaa! Ach nee... doch nicht.
Tijd voor een indycarworld.net? En waar moet het heen met Dikke Bertha Devies?? boring cheers beer Jaaa! Ach nee... doch nicht.
23.02.2008 00:41
Haiko
unregistriert

In tegenstelling tot andere sites hebben we juist afwachtend gereageerd op de vele geruchten die iedere dag weer weer de andere kant op wezen. Geen vier berichten in een week waarbij ieder verhaal weer het tegenovergestelde is van het vorige, maar proberen alleen de officiele quotes/feiten te geven waar iemand wat aan heeft.

Verder hebben we mijns inziens met berichten als:
Team Australia overweegt deelname aan Champ Car en IRL
Gaat 2008 seizoen toch 'gewoon' door?
Derrick Walker geeft openheid van zaken

een objectieve berichtgeving gehad waarbij we nergens overdreven hebben aangegeven dat CC geen problemen zou hebben of dat een merge niet zou gebeuren.
Hoewel je natuurlijk je eigen mening mag hebben, vind ik dat je niet helemaal fair bent tegenover deze site.

indycarworld.net hadden we overigens al en waar Bert heen moet? Geen idee, niet iets waar ik me druk om maak.

De komende weken zullen in ieder geval nog erg hectisch worden. Nog zoveel zaken die geregeld moeten worden. Het zal mij benieuwen of alle teams die gaan overstappen uberhaubt mee kúnnen doen aan de test de komende week. Er zal nog genoeg nieuws volgen in de komende weken in ieder geval!
23.02.2008 00:58
Ruudster
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Krutch
Geen Jerez, geen Zolder en geen Assen. Daarvoor een lelijke wagen en de helft ovals. Maar een paar echt leuke circuits. De Indy 500 heeft dan wel weer wat glorie. Verheugen doe ik me nog niet.

Klopt en daar zit ik ook mee, bovendien verbaas ik me al jaren over de veiligheid van die IRL wagentjes.

Dus het motto, eerst zien dan afwachten... geld voor mij.

Maar ik vind de berichtgeving van de nieuwsmakers van deze site correct, niets op aan te merken. Mijn complimenten en ik wacht jullie vorderingen op nieuws en site gebied wel af!

Maarrrrrrrr... wel een geniale zet van de heer George; Wat nou champcar, pfff als ze geen wagentjes hebben kunnen ze ook niet rijden, dus koop ik gewoon de teams op die zelfstandig zijn. whahahahhaha wat een grap! Dik respect voor de man!

- Jammer voor de circuits en fans waar niet meer geraced wordt
- Jammer voor die mooie Panoz
- Jammer dat het nu echt voorbij is

+ Nieuwe ronde nieuwe kansen
+ Ovals! eindelijk maar toch! Dat hoort gewoon bij Amerikaanse racerij vind ik!
+ 1 serie! Duidelijkheid
+ Penske en alles weer tegen elkaar!
23.02.2008 10:19
iceman-kimi
unregistriert

Ik ben al een tijdje lid, maar meerendeel lees ik het forum als 'gast' , en ik moet toch zeggen dat de berichtgeving zeer proffesioneel was, ik hoop wel op wat minder ovalls en gemengd, Super ovalls, ovalls, stratencircuits, permanente circuits en vliegvelden, ook verheug ik me erop om alle grote teams te zien rijden tegen elkaar, Penske, Andretti/Green, Forsythe, Team Australia, Newman/Haas/Lanigan (er vanuit gaand dat ze ook allemaal meedoen) cheers
23.02.2008 10:32
Haiko
unregistriert

Uiteindelijk zullen naar mijn mening de voordelen groter zijn dan de nadelen die we nu ondervinden. Dit seizoen zal een echt overgangsjaar moeten worden waarbij de nadelen van de merge zichtbaar zullen zijn.

We verliezen nu een aantal super evenementen, maar voor 2009 lijkt het me niet onrealistisch als er daarvan een aantal terug gaan keren. Als je verder dan dit seizoen kijkt, dan denk ik dat je er niet omheen kunt dat een merge een prima iets is.

Persoonlijk verwacht ik geen Europese race in de nabije toekomst en moeten we meer hopen dat races als Cleveland, Toronto etc toegevoegd worden.

Iets wat voor velen ook minder zal zijn is het uitzendbereik op televisie. Voor zover ik weet heeft Sport1 in NL (Premiere1 in DE) de exclusieve rechten en zal er weinig of niks LIVE op de publieke tv getoond kunnen worden. De kans dat Eurosport (2) het zal uitzenden lijkt mij dus nihil.

Of de IRL een soortgelijk iets als RaceDirector heeft weet ik eigenlijk nieteens. Ik hoop in ieder geval van wel!
23.02.2008 13:20
Marten
unregistriert

Hulde Hulde Hulde

Misschien word het dit jaar nog een beetje een zooitje, maar denk eens aan de toekomst
1 grote openwheel klasse met een gevuld startveld
en voor 2009 komen er echt wel wat veranderingen op de kalender
stratencircuits, superspeedways, indy500, `gewone`circuits`, ovals
Penske, Andretti/Green, Forsythe, Team Australia, Newman/Haas/Lanigan, Chip Ganassi,
Misschien krijgt het wel weer de glorie van vroeger smile
Oja en hopen dat doornbos meedoet natuurlijkZunge raus
23.02.2008 13:29
Roninho
unregistriert

Dit is m.i. het beste voor de toekomst van american o-w: 1 serie, een uitbreiding van de kalender en de meeste teams lijken over te stappen.

Waar ik wel op hoop is dat de aankomende jaren de irl wat aanpassingen doet zoals andere wagens, live op eurosport en een terugkeer van michigan, fontana, elkhart lake en cleveland op de kalender. Als dat gebeurd vind ik het fantastisch.

Dat er niet meer in europa geraced word is voor mij geen probleem. Ik zie de toekomst van de serie in noord-amerika liggen, en hoewel ik als race-fan graag een indycar-race in nederland zou hebben heb ik meer dan voldoende voldoening via de tv.

Overigens hoop ik dat deze site doorgaat met haar berichtgeving, zou niet weten waarom daar mee gestopt moet worden ('t is hier toch geen CC-fanatics, met wel heel radicale opinies (F*** TG banners, etc.))
25.02.2008 08:33
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Lampe Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Hoe weten ze het te plannen, precies op de dag dat ik er lekker voor een weekje uit ga (weekje Center Parcs in Duitsland met familie) bevestigen ze de 'merger'. Ik moet zeggen dat ik er met zeer gemengde gevoelens naar kijk, ik vind het ronduit schandalig hoe het rondgekomen is, op deze manier zijn er heel veel mensen die er schade van ondervinden (teams, coureurs, race organisaties, sponsors en media die zich op een CC seizoen hadden voorbereid) en wat te denken van de vijfig medewerkers van Champ Car die na wekenlang niet geïnformeerd te zijn opeens te horen krijgen van 'je staat op straat, er zijn geen vacatures bij de irl'. Ik hoorde dat er vanuit de eigenaren niet eens een bedankje is gekomen voor alle inzet... serieus, Kalkhoven heeft het bij heel veel mensen compleet verbruikt. Ook bij mij trouwens, het zag er naar uit dat ik dit jaar full-time met Champ Car bezig zou zijn, maar nu dat de Europese races wegvallen kan ook ik op zoek naar nieuw werk...

Waarschijnlijk gaat ChampCar.nl / ChampCarWorld.net nog wel door, maar eerst moeten we de details van de 'merger' afwachten en een goed gesprek hebben over de toekomst. Als we doorgaan, is dat waarschijnlijk in een iets afgeslankte vorm gebeuren dan we van plan waren, simpelweg omdat er nauwelijks geld is.

Ik sta ook niet erg te springen om met alle IRL mensen samen te werken, maar helaas heb je in zo'n geval weinig keus...

Aan de andere kans is dit natuurlijk wel erg goed voor de american openwheel motorsport, vooral als in 2010 (als het aan mij ligt eerder...) de nieuwe wagen komt en deze volgens TG in Windtunnel aangedreven zal worden door een Turbo motor! Verder kijk ik er ook naar uit om in 2009 terug te gaan naar de mooie mix van stratencircuits, permanente circuits en ovals, met de sterkste evenementen uit beide series. Ook zal het vreemd zijn om weer startvelden te zien van misschien wel 27-30 wagens.

Zoals Haiko (King of F1) al zei, we hebben ons met de berichtgeving op ChampCar.nl terughoudend opgesteld. Het was ons overduidelijk dat er politieke spelletjes in de media werden gespeeld, met een hoofdrol voor Robin Miller, die in het feite onder controle van Kalkhoven stond. Bovendien gingen er zoveel geruchten; elke dag hoorde je wel wat anders, de ene dag positief, de andere negatief. Dus wat we hebben gedaan is is we alleen betrouwbare berichten hebben gepubliceerd, komend direct van een race team of gebaseerd op zeer sterke eigen bronnen. Het bericht dat we 1,5 week geleden hebben geschreven over dat Champ Car mogelijk 'gewoon' door kan gaan was gebaseerd op zeer sterke bronnen en ik ben er vrij zeker van dat wij de basis van de hele last-minute merger kennen, inclusief de achterliggende motieven. Het leek ons echter het meest verstandig om alleen het topje van de ijsberg te publiceren, om bepaalde mensen en de raceklasse niet te schaden.

Nog even terugkomend op het faillisement van Champ Car dat we eerder in dit topic bespraken. Geloof me, er is echt geen enkele andere belangrijke reden om Champ Car failliet te laten verklaren anders dan dat men op deze manier veel rechtzaken kan voorkomen. Respectloos, maar autosport is gewoon niet veel anders dan de veredelde zakenwereld... zie het werk van Kalkhoven maar waar ik zojuist over schreef.

Verder zag ik nog de vraag wat Bert Devies gaat doen, haha, maak mij echt niet uit, zolang ik hem maar nooit meer op een circuit tegen kom maakt mij het echt niet uit. Dat hij dit jaar van een raceklasse verslag gaat doen voor iets anders dan RaceWorld.tv lijkt mij na zijn werk (zowel op tv als ernaast) zeer klein.

25.02.2008 14:25 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Seiten (5): « erste ... « vorherige 3 4 [5] Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Op sterven na dood??

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH