IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Op sterven na dood?? » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (5): « erste ... « vorherige 2 3 [4] 5 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Op sterven na dood??
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Lampe Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik ben opzich wel positief over de kansen dat de 'herenigde serie' in 2009 weer terug naar Assen zal keren. Ik verwacht in 2009 sowieso aanzienlijk meer Champ Car invloeden binnen de serie, als we dit jaar inderdaad met z'n allen onder de irl vlag verder zouden gaan. Daar zou dan zeker Assen onder vallen, omdat dat evenement vorig jaar gewoon erg succesvol was en er is gewoon meer uit te halen als bepaalde dingen beter worden aangepakt (zoals het tv-pakket). Verder zou ik in dat geval ook zeker Cleveland en Toronto terugkeren (er van uitgaande dat Long Beach, Edmonton en Surfers dit jaar behouden blijven) en een tweede Europese race terug op de kalender zien keren, samen met minimaal één Braziliaanse race en mogelijk een tweede (of als Honda/Motegi wegvalt enigste) race in Azië.

19.02.2008 18:25 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Stranger
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik zie de serie dus echt niet naar Europa komen binnen een aantal jaren.

Ze stoten nu al bijna direct alle buitenlandse races af, Surfer's Paradise zou mogelijk een non-championship race worden en Edmonton moet worden ingepast.

Waarom zou de IRL die zich al jaren voordoet als DE amerikaanse serie na samenvoeging met de CC ineens wel naar het buitenland gaan?

Tenzij Tony George snel gewipt wordt denk ik niet dat de komende jaren de IRL naar Europa komt en dat je al blij mag zijn met een extra race in Canada.

Japan en Australië zullen wel gecombineerd worden in 1 trip...
19.02.2008 18:45
Stagman
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Weer iets van Miller, en nog geen officieel bevestiging....

Als het werkelijk zo is, dan zal ik persoonlijk niet TGirl volgen.

Trouwens, de Motegi datum van irl is nog niet veranderd. Die van Surfers zal ook niet 1-2-3 veranderen vanwege de support race series die dan hun calender moeten veranderen. Ik zie V8S niet bezwijken voor TG. Daarmee zie ik dus geen gecombineerde trip

Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert, zum letzten Mal von Stagman: 19.02.2008 19:14.

19.02.2008 18:57

Zitat:
Originally posted by Stranger

Ze stoten nu al bijna direct alle buitenlandse races af, Surfer's Paradise zou mogelijk een non-championship race worden en Edmonton moet worden ingepast.

Waarom zou de IRL die zich al jaren voordoet als DE amerikaanse serie na samenvoeging met de CC ineens wel naar het buitenland gaan?

Tenzij Tony George snel gewipt wordt denk ik niet dat de komende jaren de IRL naar Europa komt en dat je al blij mag zijn met een extra race in Canada.

De interesse in openwheel racing is in de VS gewoon erg laag, dus ze moeten hun horizon verbreden om meer sponsors aan te trekken. De VS is momenteel NASCAR country en de enige openwheel race waar de Amerikaanse sponsors een beetje in geïnteresseerd zijn is de Indy 500... die trouwens minder dan de helft van de Daytona 500 tv kijkers trekt.

19.02.2008 22:37 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Roninho
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Stranger

Helemaal mee eens. De IRL heeft zich altijd op amerika gericht, en de enige echte strategische uitbreiding die ik binnen een paar jaar zie gebeuren is naar mexico en canada (waar nog wat logica inzit).

Races in europa, zuid-amerika en azie komen er niet, op een paar hoge uitzonderingen na (bv. Honda-motegi). Assen is voorbij. De champcar interntionale gedachte is voorbij.

Acceleration >>> Waarom zou er in 2009 meer champcar invloeden zijn en dan vooral de internationale? Als het nieuws idd waar is dan is champcar gewoon voorbij, de boel is failliet en TG pakt een paar zaken die in lijn zijn met zijn strategie, en daar hoort het buitenland niet bij.
19.02.2008 22:39
Roninho
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Acceleration
De interesse in openwheel racing is in de VS gewoon erg laag, dus ze moeten hun horizon verbreden om meer sponsors aan te trekken. De VS is momenteel NASCAR country en de enige openwheel race waar de Amerikaanse sponsors een beetje in geïnteresseerd zijn is de Indy 500... die trouwens minder dan de helft van de Daytona 500 tv kijkers trekt.

Ongelooflijk. Cart/champcar gooit voor de 2e keer in 5 jaar tijd het bijltje erbij neer omdat die internationale roadracing serie financieel gewoon dik verliesgevend is, en je blijft maar geloof houden in champcar's strategie...
19.02.2008 22:41

Zitat:
Originally posted by Roninho
Ongelooflijk. Cart/champcar gooit voor de 2e keer in 5 jaar tijd het bijltje erbij neer omdat die internationale roadracing serie financieel gewoon dik verliesgevend is, en je blijft maar geloof houden in champcar's strategie...

Eehm... denk jij dat de irl zo winstgevend is qua races die niet de Indy 500 heten? Zo vol zitten de tribunes tijdens de meeste andere IRL oval evenementen niet en ook de kijkcijfers zijn nou niet bepaald iets om trots op te zijn. Champ Car trekt met zijn stratenraces tenminste nog wel volle tribunes in de VS, maar heeft het op de permanente circuits (welke er nog over zijn...) ook niet makkelijk.

Verder moet je de kosten van internationale evenementen voor de raceteams niet overschatten. De enige race die echt iets duurder is qua transportkosten is Mexico City, omdat het gewoon vanaf Indianapolis (waar de meeste teams zitten) een rotstuk rijden is. De overzeese races is voor de teams wat meer inpakwerk, maar vervolgens rijden ze naar het vliegveld van Indianapolis, laden hun vracht uit en voor de rest kost het ze niets meer. Tenminste, als ze binnen de gewichtslimieten zijn gebleven voor het vrije gewicht (ik dacht dat dat 750 pond per wagen was).

De hele vliegreis en transport van vliegveld naar circuit komt volledig op kosten van de promotor van de desbetreffende race, zowel voor materiaal als voor personeel. Die promotor hoopt die kosten door middel van zijn evenement weer terug te verdienen. Dus de kosten zijn voor de teams minimaal, terwijl het wel interessant is voor sponsors. Verder rijden er veel Europese coureurs rond in Champ Car en de IRL, dus de kans op een terugkeer naar Europa is zeker aanwezig.

Ik wil trouwens benadrukken dat de huidige situatie niet veroorzaakt wordt door eventuele financiele problemen bij Champ Car. Een eventueel faillissement zou puur worden gebruikt om (in mijn ogen op een respectloze manier) van contracten af te komen. Dat is ook de reden waarom ze de serie een aantal jaar geleden ook failliet lieten gaan.

19.02.2008 23:29 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Roninho
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Acceleration
Zitat:
Originally posted by Roninho

Eehm... denk jij dat de irl zo winstgevend is qua races die niet de Indy 500 heten? Zo vol zitten de tribunes tijdens de meeste andere IRL oval evenementen niet en ook de kijkcijfers zijn nou niet bepaald iets om trots op te zijn. Champ Car trekt met zijn stratenraces tenminste nog wel volle tribunes in de VS, maar heeft het op de permanente circuits (welke er nog over zijn...) ook niet makkelijk.

Verder moet je de kosten van internationale evenementen voor de raceteams niet overschatten. De enige race die echt iets duurder is qua transportkosten is Mexico City, omdat het gewoon vanaf Indianapolis (waar de meeste teams zitten) een rotstuk rijden is. De overzeese races is voor de teams wat meer inpakwerk, maar vervolgens rijden ze naar het vliegveld van Indianapolis, laden hun vracht uit en voor de rest kost het ze niets meer. Tenminste, als ze binnen de gewichtslimieten zijn gebleven voor het vrije gewicht (ik dacht dat dat 750 pond per wagen was).

De hele vliegreis en transport van vliegveld naar circuit komt volledig op kosten van de promotor van de desbetreffende race, zowel voor materiaal als voor personeel. Die promotor hoopt die kosten door middel van zijn evenement weer terug te verdienen. Dus de kosten zijn voor de teams minimaal, terwijl het wel interessant is voor sponsors. Verder rijden er veel Europese coureurs rond in Champ Car en de IRL, dus de kans op een terugkeer naar Europa is zeker aanwezig.

De IRL staat voor racen in amerika. Ik zie niet in waarom deze strategie overboord zou gaan alleen maar omdat er 3 races van champcar aan de kalender worden toegevoegd. Het is geen "merger" in de zin dat het gedachtengoed van champcar ook word overgenomen, de IRL heeft feitelijk gewoon een paar extra promotors gevonden.

Ik ben het met je eens dat de IRL genoeg problemen heeft met haar eigen races, maar ik denk niet dat men ervoor kiest om de strategie van champcar te gaan volgen. Zowel omdat het een grote verandering is tov de strategie die ze altijd gevolgd hebben, en daarnaast speelt natuurlijk ook mee dat champcar hier nu al 2x in 5 jaar tijd de bietenbrug mee opgaat.

En vergeet niet dat er ook een groot nadeel aan de internationale races zit, namelijk dat dit de amerikaanse sponsoren benadeeld (zoals Ford usa al aangaf toen ze vertrokken uit cc).

Dus m.i. zal de focus liggen op het versterken van de amerikaanse markt, muv hooguit een paar internationale races.

Zitat:
Ik wil trouwens benadrukken dat de huidige situatie niet veroorzaakt wordt door eventuele financiele problemen bij Champ Car. Een eventueel faillissement zou puur worden gebruikt om (in mijn ogen op een respectloze manier) van contracten af te komen. Dat is ook de reden waarom ze de serie een aantal jaar geleden ook failliet lieten gaan.
???? De enige reden kan toch alleen maar een financiele zijn? Zeker Forsythe is iemand die er veel geld voor over heeft gehad om champcar uit de handen van de IRL te houden, die stopt er echt niet mee als de serie winstgevend is. Sterker nog, hij is iemand die er graag een paar miljoen per jaar voor over heeft om het uit handen van de IRL te houden. Dat gegeven zegt mij wel dat het niet goed gaat met champcar.

En laten we eerlijk zijn: het is de opvolger van een serie die $90 miljoen in een jaar verloor, en kijk wat ze nog steeds moeten doen: betalen voor tv + produktie, eigen teams (en waarschijnlijk ook andere) betalen, geen cash-cows zoals vroeger mexico meer, geen grote sponsors meer, prijzengeld 2007 is nog steeds niet betaald, tig races gaan de bietenbrug op, etc. etc.

Nee, ik kan me geen andere reden dan een financiele indenken waarom champcar er mee zou stoppen, zeker op de wijze zoals het nu gaat (namelijk bijna alle races verliezen & geen dp01).
20.02.2008 07:59
Zapper
unregistriert

'Hereniging IRL en Champ Car is rond'
Uit Amerika komen berichten dat de hereniging van de Indy Racing League en Champ Car rond is. Twaalf jaar na de split zijn beide partijen overeengekomen om samen verder te gaan.
Onderhandelingen
De doorgaans goed ingelichte journalist Robin Miller heeft op SpeedTV bevestigd dat de onderhandelingen tussen de IRL en Champ Car succesvol zijn afgerond. Volgens het bericht zou de Champ Car-teams zijn opgedragen om te stoppen met de ontwikkeling van de nieuwe auto.

Officieel
Morgen volgt waarschijnijk een officiële mededeling.

Bron: RTL
20.02.2008 17:50
Synchronicity
unregistriert

van deze site

IndyCar resolution to come Friday
February 20, 2008

By Bruce Martin PA SportsTicker Contributing Editor

IndyCar officials have tentatively scheduled a press conference for Friday in Indianapolis, where they likely will announce that the long American open-wheel racing war has come to an end.

Series officials had hoped to make the announcement Thursday. But Champ Car principle Kevin Kalkhoven will not be back from England, where he is tending to family business.

Friday's announcement will end the 13-year feud that began when Indianapolis Motor Speedway president Tony George announced the creation of a new racing series on March 20, 1994. At that time, most of the teams that competed in the Indianapolis 500 were in CART, a series that went bankrupt and would later be revived as Champ Car.

George's original intention was to have CART teams participate in what was then known as the Indy Racing League. But most of those teams refused, starting a lengthy and divisive battle for supremacy in North American open wheel racing.

But Champ Car has agreed to cease operations, which will allow its teams to accept George's offer of a free Dallara car and free Honda engines to make the transition to the new series.

As part of the agreement, IndyCar will purchase Champ Car's "intellectual properties," including the historical database.

For example, Sam Hornish Jr. is officially listed as the series' all-time wins leader with 19. But under the new agreement, the all-time lead would be returned to A.J. Foyt, who has 67 career victories.

In addition, IndyCar is expected to get Champ Car's race dates for the Long Beach Grand Prix along with street races in Edmonton, Alberta; Surfer's Paradise, Australia and Mexico City.

This would not be a merger of Champ Car and IndyCar because the IndyCar Series will be the only series in competition. And it is not technically an acquisition because IndyCar will not be acquiring the assets of Champ Car.

The proper term would be an "amalgamation," which means Champ Car closes up business and its teams join IndyCar.

In recent weeks while George was making his offer to bring the two sides together, Champ Car's principles, which include Kalkhoven, Gerald Forsythe, Paul Gentilozzi and Dan Pettit, have considered one last effort to stage the 2008 season or to file bankruptcy.

Either way, the IndyCar Series will now have the opportunity to lead this form of racing into the future with the Indianapolis 500 as its cornerstone event.

But the agreement does not necessarily mean a large contingent of Champ Car teams will be joining IndyCar this year. Some teams may close up or enter a new form of racing, such as sports cars.

Champ Car teams Walker Racing and Newman-Haas-Lanigan are expected to join the IndyCar Series but some of IndyCar's current teams, such as Dreyer & Reinbold and Vision Racing, which ironically is owned by George, may have to reduce the number of cars it fields this season.

Dreyer & Reinbold campaigned two cars in IndyCar last season but may run just one car in 2008. Also, Vision Racing has 10 cars in its possession and will be the main source of cars that will be heading to Champ Car teams that decide to join IndyCar.

Larry Curry is the team manager at Vision Racing and will be in charge of preparing the cars that will be going to the new teams joining the IndyCar Series, as well as his own effort for his drivers.

"I think certainly we've anticipated this was in the works and I want to say that we are prepared," Curry said. "If and when we get the final word that we need to get some of that stuff distributed we'll be able to answer the bell. It hasn't been totally defined exactly yet how all of that transpires - if and when it becomes official to tell you the truth.

"You're going to expect more of your people and things of that nature, but to me the sooner it's official the better. You want to get done what you need to get done for that and then move on because you are 100 percent right. ... If they announce this thing tomorrow, it's not too soon for me."

Curry said his crew at Vision Racing will be working throughout the weekend to get all 10 of its cars prepared for use at next week's IndyCar Open test at Homestead-Miami Speedway.

"It adds work to the plate for sure," Curry said. "Even though you have all these cars, they are in a cycle and you have to bring that to the forefront quicker than anticipated. What Vision was doing with all of these cars was the 2008 modifications with the anti-intrusion panels. We're installing those on all 10 of those cars. That's a process in itself that is new to us and has added more time to the physical build of the cars.

"We're going to run two cars full time. Tony George needs to officially announce his driver lineup with that but what we would do beyond that is yet to be determined."

If the IndyCar Series began racing tomorrow, there would only be 16 cars, and that's assuming Rahal Letterman competes this season along with Marty Roth running two cars.

It remains unclear which Champ Car teams will actually join IndyCar.

"I hope they all come," Curry said. "If you have eight cars plus the 16 you have and get to 24, that would be pretty big. Once we get it and get it done, it's who all is really going to come. Hopefully, they all do.

"I want to see open-wheel racing gets back to where qualifying actually means something. That would be pretty cool. It hasn't been that way in a long, long time."

Curry has been involved in the IndyCar Series since it was called the Indy Racing League in 1996, when he was the team manager at Team Menard and Tony Stewart was one of his drivers.

Prior to the 1996 season, when CART and the IRL went separate ways, a case could be made that IndyCar racing was the dominant form of racing in the United States over NASCAR in terms of general, broad-based interest.

That was before NASCAR pulled away from the field.

Now that IndyCar could be one unified group, Curry is hopefully the building process can begin.

"Once this announcement comes down, let's everyone focus on what needs to be done to make this series the best it could be," Curry said. "Let's make a single focus about where we need to take this thing for the future. That's the only way we are ultimately going to get to where we need to get.

"I want people in open-wheel racing to always believe they have the best guys in one series and not in another series."

As former CART and IndyCar driver Robby Gordon said at last week's Daytona 500 "Getting the cars together is the easy part; the hard part was getting the two sides to finally agree to become one."

Even with one unified IndyCar Series, it may be difficult to compete in the racing world with NASCAR's huge sponsorship, media and fan base advantages.

But at the very least, it will help restore stature to IndyCar's premier event, the Indianapolis 500.

"I just hope it happens," said Chip Ganassi, who owns teams in IndyCar, NASCAR and Rolex Grand American Sports Car Racing. "There can't be five people on the planet that don't want it to happen, so let's hope it happens.

"If they were to get back together, I think that's only when the work would begin. It's probably like the 1994 baseball strike. The work really begins once you get all of the problems behind you. It would be nice to get all of the issues in one place. Get all of the rulesmakers in one place. Get all of the promoters in one place. Get everybody at one table instead of two. It would certainly end a lot of confusion in the marketplace."

Updated on Wednesday, Feb 20, 2008 4:00 pm, EST

Het ziet er uit dat het over en uit is...
20.02.2008 22:26
alpinestar
unregistriert

RIP Champ Car. heulen
En wat gaat er nu gebeuren met deze site?
In ieder geval gaan de mannen van deze site in het vervolg andere bronnen moeten kiezen. De bronnen die ze nu gebruiken, lijken meer op Spa Blauw! help
20.02.2008 22:40
Krutch Krutch ist männlich
OpenWheelWorld.net - News Writer

images/avatars/avatar-429.jpg

Herkunft: Netherlands

Er gaan nu wel heel veel berichten die kant op. Maar volgens de berichten van eerder deze week hadden we vandaag al een pers conferentie moeten hebben, nu vrijdag. Ben benieuwd of we dan wel echt iets krijgen.

Een 'leuk' issue gaat zijn wat ze met Long Beach en Motegi gaat doen. Honda wil Motegi niet verplaatsen en Long Beach is voor Kalkhoven wel belangrijl. Denk ook niet dat het stadsbestuur daar zo een jaartje over wil slaan, wat bij andere circuits nog wel zou kunnen werken. Volgens sommige berichten zouden de CC-teams daar nog wel rijden, maar om gelijk weer uit elkaar te gaan lijkt me toch ook niet handig.

Wouter de Bruijn
OpenWheelWorld.net | OWRL
20.02.2008 22:47 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
Stagman
unregistriert

En ik lees dat de voorbereidingen voor LBGP al van start is....
Ik wacht het conferencie af voordat ik ga speculeren. De laatste wat ik zin in heb is als een Miller door het leven te gaan.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Stagman: 21.02.2008 00:21.

21.02.2008 00:19
Arundo
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Stagman
En ik lees dat de voorbereidingen voor LBGP al van start is....
Ik wacht het conferencie af voordat ik ga speculeren. De laatste wat ik zin in heb is als een Miller door het leven te gaan.

Het verhaal op de frontpage ? Dat is een copy paste van 2006, standaard verhaaltje wat klaarstond als ik het even doorlees.
21.02.2008 09:00
Marten
unregistriert

ik juig het allemaal alleen maar toe
geef toe de champcar was niet zo heel veel meer net zoals de irl
nou krijg je hopelijk weer een mooi vol startveld met ovals en stratencircuits en `gewone` circuits
ik denk dat het een positieve ontwikkeling is zolang de irl niet teveel over de champcar heerst
stel je voor, 30+ indycars over assen heen scheuren in september 2009BigGrin BigGrin
21.02.2008 14:30

Zowel CC als IRL waren niet zoveel meer, maar het is ook een illusie om te denken dat het perfect is zodra er één serie is. Ik denk dat we ook met 2 series uiteindelijk op niet meer dan 25 wagens uit gaan komen. Bij beide series moesten de eigenaren teams op een of andere manier ondersteunen, dat is niet opeens weg als het samengaat.

Het kan wel de start zijn van een periode van groei. Maar ook daar moet je realistisch blijven, in de VS is het NASCAR en Europa F1 wat de klok slaat.

Overigens is Tracy teruggeroepen van het IRL-stoeltje testen, en is het tijdstip weggehaald uit het eerder aangehaalde artikel over de persconferentie vrijdag. Nu staat er alleen nog vrijdag.

Wouter de Bruijn
21.02.2008 15:46 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
kootje
unregistriert
HMmmm.... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zou Forsythe en Gentilozz dan toch een doorstart willen maken....... of gaan ze naar de ALMS morgen weten we het...... toch?

Grt. Kootje FTG
21.02.2008 18:40

Nu willen ze 19 april de IRL race houden op Motegi en 20 april nog een keer CC in Long Beach... Ben benieuwd hoeveel teams dan nog naar LB gaan.

http://auto-racing.speedtv.com/article/c...final-approach/

Wouter de Bruijn
21.02.2008 19:48 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen

RE: HMmmm.... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by kootje
Zou Forsythe en Gentilozz dan toch een doorstart willen maken....... of gaan ze naar de ALMS morgen weten we het...... toch?

Grt. Kootje FTG

Nu op zijn vroegst maandag. En dan wordt het vast weer uitgesteld...

Wouter de Bruijn
22.02.2008 17:51 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
Zapper
unregistriert

Ik vres dat IRL gewoon wacht op het failliessement van Champ Car. Dan kost het hen niets en hebben ze alles. Ze zullen ook wel niet zo dom zijn om de zware verliezen van CC er bij te nemen. Maar één serie kan ik toch alleen maar toejuichen. Hopelijk sprint Europsort nog op die kar, want anders zien we er weer niets van in België....
22.02.2008 21:18
Seiten (5): « erste ... « vorherige 2 3 [4] 5 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Op sterven na dood??

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH