IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Op sterven na dood?? » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (5): « vorherige 1 2 [3] 4 5 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Op sterven na dood??
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
kootje
unregistriert
Fragezeichen Nou wat is het nu ? Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Wel of geen Champcar 2008....... de toekomst volgens bronnen van ChampCar.nl / ChampCarWorld.net voorlopig gered ?
Zie homepage......

Grtz. Kootje Grübeln
13.02.2008 18:51
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Lampe Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Het lijkt er op dat Champ Car dit jaar gewoon weer door zal gaan. We (ChampCar.nl / ChampCarWorld.net) hebben de afgelopen 24 uur erg veel informatie gekregen over de achterliggende motieven en eigenlijk vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Wat op ChampCar.nl / ChampCarWorld.net te lezen is betreft maar het topje van de ijsberg.

Het is te hopen dat de huidige plannen ook daadwerkelijk uitgevoerd kunnen worden en dat de serie niet te veel tegenslag zal kennen in de komende twee maanden, maar dan zou de serie dit jaar 'gewoon' van start kunnen gaan.

13.02.2008 18:52 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Roninho
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Acceleration
Het is te hopen dat de huidige plannen ook daadwerkelijk uitgevoerd kunnen worden en dat de serie niet te veel tegenslag zal kennen in de komende twee maanden, maar dan zou de serie dit jaar 'gewoon' van start kunnen gaan.

Wanneer is genoeg genoeg, acceleration?

Je geeft aan dat je hoopt dat de serie doorgaat, maar als je kijkt hoe de serie er in het 5e jaar van het business plan bij staat dan is dit toch ook niet meer de serie jij van hield? En als je ziet hoe de serie er na 5 jaar bij staat dan moet jij je toch ook afvragen hoe deze serie nou ooit een rendabel bedrijf kan worden?
13.02.2008 19:33
Synchronicity
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Wanneer kunnen we het volledige verhaal verwachten? Of in ieder geval duidelijkheid over wat men wil doen, met welke teams etc. De geruchten spreken elkaar voortdurend tegen en je hebt als fan langzamerhand geen idee meer wat je wel of niet kan geloven.
13.02.2008 19:33
Haiko
unregistriert

ChampCar en duidelijkheid samen, dat kun je vergeten BigGrin
Persoonlijk zie ik liever een merge dan een klasse met bijvoorbeeld 15 wagens, als ze dat al halen.
13.02.2008 21:19

Lampe Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Synchronicity
Wanneer kunnen we het volledige verhaal verwachten? Of in ieder geval duidelijkheid over wat men wil doen, met welke teams etc. De geruchten spreken elkaar voortdurend tegen en je hebt als fan langzamerhand geen idee meer wat je wel of niet kan geloven.

Ik verwacht dat het volledige verhaal nooit naar buiten zal komen en ik denk ook niet dat het goed zou zijn dat zoiets zou gebeuren.

Het belangrijkste is nu dat Champ Car spoedig aantoont dat ze doorgaan. Ik denk niet dat dit zal gebeuren door middel van een persbericht ofzo dat ze doorgaan, maar een rijdersbekendmaking zou een goed teken afgeven en uiteindelijk is de beste bevestiging natuurlijk een goed, competitief veld tijdens de spring training op Laguna Seca.

Ik heb vandaag (eigenlijk al gisteren, het is alweer bijna 2 uur in de nacht) nog met een officiele bron binnen Champ Car gesproken en alles wat ze kon vertellen was dat er 'gewoon' een 2008 seizoen zou zijn. Maarja, aan officiele bronnen moet je nooit te veel waarde hechten. Ik hechte meer waarde aan het feit dat ze vroeg of ik er tijdens de Spring training op Laguna Seca bij zou zijn voor wat papierwerk voor komend seizoen.

Vandaag is er in ieder geval nog wel het één en ander aan extra informatie binnen gekomen en eigenlijk alles ondersteund dat we dit jaar gewoon doorgaan en dat er geen sprake was van een zogenaamde 'merger'.

Hoe lang we nog door moeten gaan met dit soort dingen? Ik hoop niet lang meer. Eén serie is absoluut mogelijk, maar dan moet het wel echt een samenvoeging van beide series zijn en dan moeten beide klassen op elk vlak zaken opgeven en niet zoals het dit jaar leek te worden, dat Champ Car bijn alles op zou moeten geven en de IRL niets.

Als we tot een samenvoeging zouden komen zal er in ieder geval genoeg tijd voor moeten worden genomen. Als er één serie weer komt denk ik dat hiervoor een compleet nieuwe racewagen moet worden gebouwd, zodat alle teams met een schone lei beginnen qua ervaring. Qua kalender zal er ook een mix moeten worden gevonden tussen Champ Car en IRL circuits en dat betekend waarschijnlijk niet meer dan 6-7 ovals. Ook denk ik dat er een nieuwe naam moet worden gevonden (de terugkeer van de Indy Car World Series zie ik wel zitten!) en daarmee dus ook een nieuw logo. En zo zijn er nog wel 100 andere dingen waarover goed zal moeten worden gesproken voor er een echte fusie kan komen.

Ga er maar van uit dat Champ Car minimaal evenveel wagens zal hebben als vorig jaar, mogelijk meer. Ga er maar van uit dat de ego van Forsythe dit jaar een grotere rol speelt dan ooit tevoren.

14.02.2008 02:06 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
kootje
unregistriert
Daumen hoch! Duidelijk Acce..... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Voor nu weer uptodate zwinker

Grtz Kootje
14.02.2008 16:49
Ruudster
unregistriert
RE: Duidelijk Acce..... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

bedankt voor je update!

t is allemaal niet best met de champcars, gelukkig hebben we wilson en doornbos nog, nou hopen dat tracy en rahal de serie leuk blijven houden...

op deze 4 namen staat de druk!

oplossing:

indy beer cart

huidige siuatie

indy Gabbuddschlaaahn! cart

please help
14.02.2008 21:49
kootje
unregistriert
Fragezeichen Duidelijkheid.... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Morgen tijdens een persconferrentie?
ik kan het niet meer terugvinden waar ik het gelezen heb Grübeln
Ga even verder zoeken

Grtz Kootje FTG
14.02.2008 22:10
kootje
unregistriert
Nieuws? Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

vandaag geen nieuws ? of moet dat nog komen......

Grt. Kootje FTG
15.02.2008 22:16
Krutch Krutch ist männlich
OpenWheelWorld.net - News Writer

images/avatars/avatar-429.jpg

Herkunft: Netherlands

Lees het verhaal van Accelaration. Wij verwachten geen persconferentie of überhaupt een persbericht. Of er wel iets van een rijdersbevestiging gaat komen... ben bang dat PR niet de 1e prioriteit is van de overgebleven kliek.

Wouter de Bruijn
OpenWheelWorld.net | OWRL
16.02.2008 00:15 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
kootje
unregistriert
Augenzwinkern Toch iets...... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Aldus AR1.com.... Grübeln

''....We are hearing that Champ Car employees were told to CONTINUE, not resume (i.e. they never stopped), work on the 2008 season and that an ex-Champ Car official has suddenly quit the Andretti Green Racing IRL team and could possibly be returning to Champ Car. Could this be another sign the merger is off for 2008 and will instead happen in 2009 like it should.... ''

Grtz Kootje FTG
16.02.2008 17:06

Ik heb momenteel aardig het idee dat het een welles-niettes verhaal begint te worden rondom de hele 'samenvoeging' met de IRL... Het ene moment horen we dat het niet gebeurd, dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel, etc...

Het laatste nieuws dat we via onze eigen bronnen hebben vernomen is dat de 'samenvoeging' wel zal gebeuren, maar dan kijk je vervolgens op ESPN en dan zie je deze quote van Kalkhoven: "We continue to see advantages in a merger with the IRL," Kalkhoven said prior to his departure. "Equally, we are quite happy to go it alone. At the moment, we're going Champ Car racing."

Hopelijk snel meer duidelijkheid, zou ook wel eens tijd worden...

18.02.2008 12:42 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Stagman
unregistriert

MarkC van AR1 en Mr Miller vind ik niet de meest betrouwbaar bronnen, en juist van hun zijde komt de meeste van die rumours.
TG heeft al laten weten dat het is voor deze seizeon een 'no go', Kev geeft het ook aan - wat hierboven in een quote te lezen is. Dat zijn wat betrouwbaardere mensen want zij zijn juist op de frontlines, niet de journalisten die wat horen van 'middle men'.
Dat gezegd, I'll believe it when I see it. 60 dagen nog.....
18.02.2008 17:54

Zitat:
Originally posted by Stagman
MarkC van AR1 en Mr Miller vind ik niet de meest betrouwbaar bronnen, en juist van hun zijde komt de meeste van die rumours.
TG heeft al laten weten dat het is voor deze seizeon een 'no go', Kev geeft het ook aan - wat hierboven in een quote te lezen is. Dat zijn wat betrouwbaardere mensen want zij zijn juist op de frontlines, niet de journalisten die wat horen van 'middle men'.
Dat gezegd, I'll believe it when I see it. 60 dagen nog.....

Qua Robin Miller ben ik het met je eens dat hij niet betrouwbaar is. Hij loopt puur de hele samenvoeging te hypen, meer niet, en ik ben er zeker van dat een groot deel van zijn informatie onjuist is. Of hij dit nou bewust of onbewust doet. Mark van AR1 ken ik inmiddels al wel een tijdje (ook persoonlijk beter dan Miller) en hij zet gewoon direct online wat hij hoort en het is absoluut zo dat informatie die media via 'hun bronnen' binnenkrijgen ongeveer elke dag weer anders is. Met ChampCar.nl / ChampCarWorld.net is dat niet anders, het verschil is dat wij alleen niet elke dag letterlijk online gooien wat we binnen krijgen en ons juist een beetje terughoudend opstellen, omdat er gewoonweg zoveel geruchten gaan.

Ik zou niet teveel waarde hechten aan wat betrokkenen in de media zeggen. Dit is echt DE tijd dat media ronduit worden misbruikt in de politieke spelletjes van de grote jongens. Als ik het zo kan zien wordt vooral Robin Miller gebruikt in die politieke spelletjes.

Wat de uitkomst zal worden is mij momenteel in ieder geval volledig onduidelijk. Zoals ik zei, we horen elke dag andere dingen.

19.02.2008 01:03 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
JB
unregistriert
IRL/Champ Car deal reportedly done Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

The deal to unify Champ Car and the Indy Racing League has finally been completed

Spijkers met koppen?
19.02.2008 12:54
Arundo
unregistriert

Tja zat eraan te komen natuurlijk, uiteindelijk lijkt me dit de beste oplossing hoe jammer het ook is. Aangezien wij de europese races zullen moeten missen en Indycar zich vooral op de amerikaanse markt richt.
19.02.2008 14:09
JB
unregistriert
Europese Races Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Is daar al uitsluitsel over dan? Ik zou het erg jammer vinden als ze niet meer deze kant opkomen. Wellicht is het z'n doel al voorbij en is er qua oversease financien/sponsoren geen interesse/need meer.

Ben benieuwd naar de nieuwe kalender, ook wat betreft het aantal ovals.
19.02.2008 15:16
Arundo
unregistriert

Mocht IRL het overnemen zie ik ze niet naar Assen komen dit jaar, misschien volgend jaar.
19.02.2008 15:43
RG
unregistriert

Hoe ging het gezegde ook al weer? De koning is dood, leve de koning!

ChampCar is bij deze dus dood verklaard. Het feit dat deze site geen nieuws brengt tot op heden en elke andere autosportsite bol staat is veelzeggend. Eindelijk heeft het gezonde verstand zege gevierd en gaat men weer verder als 1 serie.

Spijtig dat de race op Assen niet meer doorgaat, maar voor het grote geheel is het wel beter. Misschien is het niet te laat om weer een grote openwielserie te bouwen.

Leve de koning!
19.02.2008 18:22
Seiten (5): « vorherige 1 2 [3] 4 5 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Op sterven na dood??

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH