IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL 'Trust Team USA' met Jos Verstappen » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (6): [1] 2 3 nächste » ... letzte » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen 'Trust Team USA' met Jos Verstappen
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
champcarjosfan
unregistriert
'Trust Team USA' met Jos Verstappen Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Lees net dat trust een champcar team gaat kopen .JOS VERSTAPPEN als rijder.

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/07/28/trust-en-verstappen-op-weg-naar
-champ-car/
28.07.2007 17:28
Martyntje
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Dan heb je niet echt goed gelezen..

"We zijn op dit moment aan het uitzoeken wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele overname", bevestigde Perridon tegenover GPUpdate.net. "<B>Of Verstappen een eventuele rol zou spelen, is nog te vroeg om te zeggen. Het is allemaal nog in een uiterst prematuur stadium</B>"

Ik lees hier dat het allemaal nog in de kinderschoenen staat.. eerst zien .. dan geloven ..
28.07.2007 17:38
Haiko
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Verstappen en terugkeren, hoevaak hebben we dat inmiddels gehoord ?
In de eerste allinea wordt er gesproken dat hij een sleutelrol zou gaan spelen, later dat het nog te vroeg is om te zeggen of het om te rijden gaat. Wat kan Verstappen nog meer dan behalve zijn zoontje van 8 oid begeleiden ?

Volgens dat bericht zou Luyendijck Jr. trouwens in de Champ Car Atlantics rijden. Dat moet ik dat even gemist hebben, volgens mij is de enige Nederlander die er rijdt Junior Strous zwinker
28.07.2007 17:45
champcarjosfan
unregistriert

http://champcar.sbssport.nl/index.php?v=10
28.07.2007 17:48
Martyntje
unregistriert

Tja.. die heb ik ook gezien.

Hij verteld idd dat die heeel graag wil, maar of hij gaat is een tweede. dat kanik nou niet echt uit dat interview halen.. als jij dat wel kan vind ik het knap.
28.07.2007 18:00
RG
unregistriert

Misschien eens goed lezen. Zeer prematuur. Jos ZOU een rol kunnen spelen. Het is allemaal nog zo vroeg.

Ik zie het trouwens niet als een aanwinst voor Champcar, een aanwinst zou ik een geheel nieuw team vinden. Niet een bestaand team kopen. Meer auto's op de grid.

Daarnaast verdient een jongen als Renger v/d Zande die kans 10 keer meer. En trouwens, waarom Nederland te kakken zetten met Jos als we nu een winnende Doornbos hebben?Zunge raus
28.07.2007 18:06
Stagman
unregistriert

^^^ Mee eens.
Wat ik verbazingwekend vindt is het populariteit dat Jos tot op heden nog heeft. Is het de nationalistisch gedrag van Nederlanders? Zelf vink ik dat hij zij tij heeft gehad.
Commentaar van Jos betreft waarom hij niet in CCWS rijdt. "tja, dat is zo lang geleden." "het duurde allemaal te lang" "als je moet voorbereiden, moet je het goed doen" "ze kunnen mij nu bellen, ik stap niet in".
Nou Jos, heel veel van dat "ik wil dit, ik wil dat". Neem nou voorbeeld aan Philippe en Dominguez, ga naar de races en laat je zien, en vooral niet veel eisen stellen. Wachten op dat telefoontje hoeft ook niet want met jouw gedrag hebben de teams een beeld dat jij het niet zo serieus neemt als de ander twee genoemden.
28.07.2007 18:18
Wishbone
unregistriert

Het is een tijdje rustig geweest rondom de heer Perridon. Misschien wel te lang naar zijn eigen mening en is het dan niet makkelijk om ergens mee te komen wat niet te staven is? Belangstelling zal hij nu weer genoeg krijgen en dat is natuurlijk van belang voor een zakenman.
Als ik terugkijk naar al de verwikkelingen en heisa rondom de figuur Perridon dan weet ik niet of we blij moeten zijn met zijn "plannen".
28.07.2007 18:35
iMacBoy
unregistriert

Je kunt zeggen wat je wil maar op het randje racen (en erover heen gaan) is Verstappen wel toevertrouwd.
De inhaalactie die hij maakte in de hoofdrace van de A1 GrandPrix 2006 in Zuid-Afrika hadden volgens mij niet veel correurs durven maken, zeker niet als je in de sprintrace een zekere tweede plaats hebt en dezelfde inhaalactie mislukt en je met lege handen staat.
Hij is mss ouder maar hij gaat er wel altijd voor.
28.07.2007 18:56
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Martyntje
Dan heb je niet echt goed gelezen..

"We zijn op dit moment aan het uitzoeken wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele overname", bevestigde Perridon tegenover GPUpdate.net. "<B>Of Verstappen een eventuele rol zou spelen, is nog te vroeg om te zeggen. Het is allemaal nog in een uiterst prematuur stadium</B>"

Ik lees hier dat het allemaal nog in de kinderschoenen staat.. eerst zien .. dan geloven ..

Inderdaad eerst zien en dan pas geloven.
29.07.2007 00:13
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Stagman
^^^ Mee eens.
Wat ik verbazingwekend vindt is het populariteit dat Jos tot op heden nog heeft. Is het de nationalistisch gedrag van Nederlanders? Zelf vink ik dat hij zij tij heeft gehad.
Commentaar van Jos betreft waarom hij niet in CCWS rijdt. "tja, dat is zo lang geleden." "het duurde allemaal te lang" "als je moet voorbereiden, moet je het goed doen" "ze kunnen mij nu bellen, ik stap niet in".
Nou Jos, heel veel van dat "ik wil dit, ik wil dat". Neem nou voorbeeld aan Philippe en Dominguez, ga naar de races en laat je zien, en vooral niet veel eisen stellen. Wachten op dat telefoontje hoeft ook niet want met jouw gedrag hebben de teams een beeld dat jij het niet zo serieus neemt als de ander twee genoemden.

Een goeie ouwe spijker verroest niet
29.07.2007 00:22
Marten
unregistriert

ik zou zeggen geef die van der zande een kans
en luyendyk jr weet ik zo neit ik weet neit echt wat die gepresteerd heeft
29.07.2007 00:28
Stagman
unregistriert

Dus...? Ik zeg niet dat hij niet kan meekomen. Hij zou vast wat laten zien als hij over de juist material beschikt. Ik zeg dat ik vindt dat zijn hele plan van aanpak laat wat te wensen over. Hij wacht het allemaal thuis wel af terwijl de andere genomeden wel gewoon naar de races gaan. Dat laat zien dat je erbij wilt horen.
29.07.2007 00:29
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Als je het mij vraagt wordt de naam Verstappen in dit geval alleen genoemd, omdat die er uit komt als je logisch redeneerd, gecombineerd met dat als zo'n naam genoemd wordt, je gegarandeerd veel publiciteit krijgt. Op die manier kun je net zo goed ook Christijan Albert en Renger van der Zande aan dat team koppelen.

Desalniettemin zou het geweldig zijn om een volledig Nederlands (alhoewel... zal vast alleen Amerikaanse monteurs zijn) Champ Car team te hebben, naast het 40% Nederlandse Minardi team. Ik hoop dat Perridon over twee weken ook in Elkhart Lake aanwezig is, dan kan ik hem hier over spreken.

29.07.2007 01:04 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Walnice
unregistriert

[QUOTE]Originally posted by Stagman
Dus...? Ik zeg niet dat hij niet kan meekomen. Hij zou vast wat laten zien als hij over de juist material beschikt. Ik zeg dat ik vindt dat zijn hele plan van aanpak laat wat te wensen over. Hij wacht het allemaal thuis wel af terwijl de andere genomeden wel gewoon naar de races gaan. Dat laat zien dat je erbij wilt horen.
[/QUOTE

Uuuuhhhmmm gezien de afgelopen uitzending was JV wel dergelijk in Edminton :nut:
29.07.2007 01:09
Stagman
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Walnice
Uuuuhhhmmm gezien de afgelopen uitzending was JV wel dergelijk in Edminton :nut:

Haal je dat uit de sbs6 link (^^post 4) ?? Kijk goed naar de omgeving. Veel bomen, net als de aller begin op de kartbaan van Genk, Be. Veel bomen heb je niet bij Municipal City Ariport, Edmonton.
Luister ook de vraag van Jack, "....daar in Amerika?" Als Jos op dat moment in Edmonton was, zou de vraag luiden, "....hier in Amerika?"
Hij was in dat interview duidelijk niet in Edmonton.
Als je mij kan richten op een punt wat geeft aan dat hij er toch wel echt was, dan zou ik dat willen horen.
29.07.2007 01:46
Walnice
unregistriert

Zitat:
Zitat:
Originally posted by Walnice

Haal je dat uit de sbs6 link (^^post 4) ?? Kijk goed naar de omgeving. Veel bomen, net als de aller begin op de kartbaan van Genk, Be. Veel bomen heb je niet bij Municipal City Ariport, Edmonton.
Luister ook de vraag van Jack, "....daar in Amerika?" Als Jos op dat moment in Edmonton was, zou de vraag luiden, "....hier in Amerika?"
Hij was in dat interview duidelijk niet in Edmonton.
Als je mij kan richten op een punt wat geeft aan dat hij er toch wel echt was, dan zou ik dat willen horen.

Ja, daar heb je misschien gelijk in. Maar kan net zo goed elders op n baan zijn daar. zwinker
29.07.2007 09:55
Martyntje
unregistriert

Zitat:
^^^ Mee eens.

Tja.. noem mij maar dan maar nationalistisch.
Ik zou het geweldig vinden om Jos weer te zien racen. Je kunt alles van de besten man zeggen. Maar als hij op de baan is, gebeurt er ook wat. en wat betreft je uitspraak: "hij heeft zijn beste tijd gehad", ben ik het ook niet met je eens.. Kijk maar naar Jantje Lammers en Arie Luyendijk die op z'n 44 nog even de Indy 500 won.. Mischien wishfull thinking.... Maar schrijf Jos AUB nog niet af.
29.07.2007 10:00
Stagman
unregistriert

Met 'zijn tijd gehad' (let op- niet 'beste' gezegd), bedoelde ik meer de weg naar CC.
Ik twijfel niet over zijn kunnen, Jos zou goed kunnen presteren in een DP-01, hij zou ook goed zijn voor de serie in zijn geheel.
Waar ik twijfel over is het plan van aanpak van zijn kant. Ik heb niets tegen Jos, en Jos in CC. Wel tegen zijn werkwijze om dat te realiseren.
29.07.2007 10:08
Martyntje
unregistriert

Maar wat bedoel je met "zijn werkwijze"

Vele discussies zijn er al gevoerd of de werkwijze van Jos en Huub, de beste aanpak is.

Maar feit blijft wel dat dit duo keer op keer een comback hebben kunnen realiseren.
<i>Simtek F1, Footwork F1, Tyrrel F1, Steward F1, Honda F1, Arrows F1, Minardi F1, A1GP</i> ......

De ene coureur en manager doet dit in het openbaar en de ander werkt liever achter de schermen.

De tijd zal het leren...
Maar mocht het ze lukken volgend jaar, dan zeggen er weer heel veel mensen.. "hij flikt het weer"..
29.07.2007 10:49
Seiten (6): [1] 2 3 nächste » ... letzte » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL 'Trust Team USA' met Jos Verstappen

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH