IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL 'Trust Team USA' met Jos Verstappen » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (6): « erste ... « vorherige 2 3 [4] 5 6 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen 'Trust Team USA' met Jos Verstappen
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Wishbone
unregistriert
Albers in de CC.... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Daar zou meer logica achter zitten. Dat Verstappen en Perridon weer in de clinch liggen is geen nieuwtje. Er is in het verleden veel te veel gebeurt. Maar wat Stagman al zegt, het echte probleem is waarschijnlijk Huub huub barbatruc....
04.09.2007 22:11
Marten
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

WERKELIJK WAAR GOOI ALSJEBLIEFT EEN BAN OP ALLE ONDERWERPEN DIE MET JOS VERSTAPPEN, TRUST OF PERRIDON TE MAKEN HEBBEN
zo Zunge raus hehe dat meost er even uit
dat gejank altijd van in de champcar uit de champcar in de champcar met trust zonder trust te weinig geld geen geld

ik verwacht er helemaal niks meer van
ik zie vanzelf wel een officiele bevestiging als het echt zo is
04.09.2007 22:18
psychonikeo
unregistriert
Er is nog meer nieuws van verstappen zijn kant.. Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Verstappen: contacten met Champ Car
Ondanks dat Jos Verstappen niet meer voorkomt in de Champ Car-plannen van Trust-eigenaar Michel Perridon, wanhoopt de Limburger niet. Zijn manager Huub Rothengatter was in Assen om bij een aantal teams langs te gaan.
Gesprekken
"Huub Rothengatter heeft drie dagen op het circuit rondgelopen en alle teams die hij wilde spreken gesproken", zo laat Verstappen weten op zijn website.

Druk
"Het is nog te vroeg om iets te zeggen. Het nieuwe seizoen begint in april dus we hebben nog een maand of zeven. Ik maak me nu nog niet zo druk hoor. Er kan nog zoveel op mijn pad komen. Le Mans kun je ook nog tot je 50ste rijden, dus waar maken we ons nu eigenlijk druk om?"
06.09.2007 17:05
Wishbone
unregistriert
...tot je 50ste rijden..... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Inderdaad, waar maken we ons druk om. We hebben nog 20 jaar de tijd.....
Ik heb genoeg uitvluchten gehoord maar deze slaat werkelijk alles. Ik begin die positiviteit tussen JV en HR een beetje eng te vinden....
06.09.2007 23:06
Haiko
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Tot je 50e...
Wordt nog een soap die langer dan GTST gaat lopen zo redface
06.09.2007 23:48
psychonikeo
unregistriert

en met nog minder hoogtepunten Zunge raus
07.09.2007 22:07
Walnice
unregistriert

Absoluut. Zou hem graag wel weer zien rijden. Met een stevige auto en zijn talent (want die heeft tie echt wel) altijd wel een inhaal aktie te bespeuren. BigGrin
07.09.2007 22:26
psychonikeo
unregistriert
geen trust team dus.... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

GP2: Ecclestone laatste horde voor Perridon
Alleen Formule 1-baas Bernie Ecclestone kan de GP2-plannen van Trust-eigenaar Michel Perridon nog dwarsbomen. Dat meldt de Telegraaf.
Intentieverklaring
De zakenman heeft inmiddels een intentieverklaring met de Brit Trevor Carlin getekend om volgend jaar samen in de GP2-klasse te stappen. Echter, Ecclestone moet groen licht geven voor die inschrijving, maar dat lijkt een formaliteit.

Avontuur
Perridon ziet af van een avontuur in de Champ Car-klasse. In eerste instantie wilde hij eigenaar worden van Conquest Racing, maar de voormalig manager van Christijan Albers Lodewijk Varrossieau adviseerde Perridon voor de GP2 te kiezen.

Nederlandse rijder
Perridon wordt zowel sponsor als aandeelhouder van het GP2-team, waarvan in ieder geval een Nederlandse coureur deel van uit gaat maken. Giedo van der Garde lijkt hiervoor de beste papieren te hebben, maar andere Nederlandse rijders worden volgens Varrossieau niet uitgesloten.
08.09.2007 12:46
Stagman
unregistriert

GP2 en niet CCWS? Dat is uiteraad zijn keuze, maar zou ikzelf niet doen. Een naam als reden: FIA.
08.09.2007 16:03
Walnice
unregistriert

Wel jammer dat zo'n grote naam dit zichzelf aandoet.

Als je echt wilt race-en dan neem je voor minder echter wel deel aan races al is het maar een lagere klasse. Kijk naar Hakkinnen die doet dat toch ook. En DTM is echt niet slecht hoor. Vind t zelfs super klasse... spannender dan die stomme saaie F1 races.
09.09.2007 10:03
PatrickB
unregistriert

Verstappen schreef in zijn column voor De Telegraaf: "Huub Rothengatter is voor mij aan het uitzoeken waar ik volgend jaar eventueel een zitje kan veroveren. Ik hoop dat het gaat lukken. Aan de race in Assen hebben we kunnen zien dat de belangstelling vanuit ons land best goed is voor de Champ Car World Series."

Iemand verstappen gezien in assen?
13.09.2007 14:41
rayjan
unregistriert

Zitat:
Originally posted by PatrickB
Verstappen schreef in zijn column voor De Telegraaf: "Huub Rothengatter is voor mij aan het uitzoeken waar ik volgend jaar eventueel een zitje kan veroveren. Ik hoop dat het gaat lukken. Aan de race in Assen hebben we kunnen zien dat de belangstelling vanuit ons land best goed is voor de Champ Car World Series."

Ik heb hem niet gezien in assen. Was zelf zondag bij de Race aanwezig. Als je wilt rijden moet je je zelf laten zien bij de teams. Echte intresse tonen. Ik denk dat hij de belangstelling in de media bedoeld en het bezoekers aantal bij de Race.
Het zal wel moeilijk worden zonder een sponsor zoals TRUST. Ik denk zelf dat hij niet meer aan het rijden komt in een grote Race Klasse.
13.09.2007 16:25
RG
unregistriert

Zitat:
Originally posted by rayjan
Zitat:

Ik heb hem niet gezien in assen. Was zelf zondag bij de Race aanwezig. Als je wilt rijden moet je je zelf laten zien bij de teams. Echte intresse tonen. Ik denk dat hij de belangstelling in de media bedoeld en het bezoekers aantal bij de Race.
Het zal wel moeilijk worden zonder een sponsor zoals TRUST. Ik denk zelf dat hij niet meer aan het rijden komt in een grote Race Klasse.

Dus dat wordt dus toch de eerder genoemde grasmaaier.
13.09.2007 16:45
Stagman
unregistriert

Zitat:
....Als je wilt rijden moet je je zelf laten zien bij de teams. Echte intresse tonen.....

Juist, gezicht laten zien door aanwezig te zijn i.p.v. thuis te wachten op een telefoontje (die niet komt). Wie is er wel bij de races? Domingeuz, soms Phillippe en waarschijnlijk weer Servia. Tags is ook wel bij Surfers te verwachten. Dan heb je nog de Atlantic drivers die aanwezig zijn her en der.
13.09.2007 19:13
iMacBoy
unregistriert

Zitat:
Originally posted by RG
Zitat:
Zitat:

Dus dat wordt dus toch de eerder genoemde grasmaaier.

Ja kijk hier maar :tongue:
13.09.2007 20:22
champcarjosfan
unregistriert

Schijnbaar wil Paul Stoddart in 2008 2 nederlanders in de champcar hebben Doornbos en Verstappen .
Huub Rothengartner heeft in Assen lange tijd met Paul Stoddart gepraat over deze optie ,denk dat DHR Harry muermans dit ook graag wil .
We zullen zien. :bier: :nederland: :bier:
22.09.2007 16:08
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by champcarjosfan
Schijnbaar wil Paul Stoddart in 2008 2 nederlanders in de champcar hebben Doornbos en Verstappen .
Huub Rothengartner heeft in Assen lange tijd met Paul Stoddart gepraat over deze optie ,denk dat DHR Harry muermans dit ook graag wil .
We zullen zien. :bier: :nederland: :bier:

Als dat echt gebeurt. Nou dan wordt t tijd voor een oprichting van t HOLLAND HOUSE CLUB op elke race weekend van de CC. Zoals ze die ook kennen van t voetbal en olympische spelen whahahaha
Een lang weekend dans en :bier: festijn. :huppel:
23.09.2007 18:22
champcarjosfan
unregistriert

Klopt het dat Jos VERSTAPPEN op uitnodiging van Stoddart en Meurmans te gast is bij Minardi team USA dit weekeend????
19.10.2007 20:48
Wouter
unregistriert

Ik heb daar nog niets van gezien of gehoord.

Als er een tweede Nederlander in Champ Car rijdt geef ik Christijan Albers meer kans, die was in Assen op de grid met oa PKV aan het praten. Maar veel zal afhangen of hij überhaupt nog sponsors achter zich heeft die hem in de VS willen ondersteunen.
20.10.2007 10:39
jhb
unregistriert
Perridon richt zijn pijlen nu weer op de CC Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

De plannen van Perridon en Carlin voor een GP2-team gaan niet meer door!
De GP2-organisatie hebben besloten om geen nieuwe team te aanvaarden.
Maar Perridon wil toch wat gaan doen in de auto sport.
Omdat hij geen genoegen neemt om alleen maar sponsoren
Wil Perridon aandelen in een CC team kopen.
Welke............
1 ding is zeker hij wil 1 Ned coureur in zijn team!!
20.10.2007 13:42
Seiten (6): « erste ... « vorherige 2 3 [4] 5 6 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL 'Trust Team USA' met Jos Verstappen

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH