IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL 'Trust Team USA' met Jos Verstappen » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (6): « vorherige 1 [2] 3 4 nächste » ... letzte » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen 'Trust Team USA' met Jos Verstappen
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Walnice
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Martyntje
Maar wat bedoel je met "zijn werkwijze"

Vele discussies zijn er al gevoerd of de werkwijze van Jos en Huub, de beste aanpak is.

Maar feit blijft wel dat dit duo keer op keer een comback hebben kunnen realiseren.
<i>Simtek F1, Footwork F1, Tyrrel F1, Steward F1, Honda F1, Arrows F1, Minardi F1, A1GP</i> ......

De ene coureur en manager doet dit in het openbaar en de ander werkt liever achter de schermen.

De tijd zal het leren...
Maar mocht het ze lukken volgend jaar, dan zeggen er weer heel veel mensen.. "hij flikt het weer"..

Voorlopig is hij nog niet uitgespeeld. :tongue:
29.07.2007 11:37
champcarjosfan
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

http://members.chello.nl/s.guerain/Verstappen2.jpg
29.07.2007 15:00
Marten
unregistriert

hehe stoer man
rfactor zeker?
29.07.2007 15:16
Wishbone
unregistriert

Stuur maar gelijk door naar Trust. Scheelt ze weer designkosten.
29.07.2007 15:28
Stagman
unregistriert

Zitat:
....Maar feit blijft wel dat dit duo keer op keer een comback hebben kunnen realiseren.
<i>Simtek F1, Footwork F1, Tyrrel F1, Steward F1, Honda F1, Arrows F1, Minardi F1, A1GP</i> ......

Als de management goed werd gedaan, dan waren al de comebacks niet nodig - hij zou blijven i.p.v. elke keer weer weggaan.
Wat ik bedoel is hij (of Huub of beide) eisen een beetje veel. Als hij in CC een gevestigde naam zou zijn, dan kun je wat eisen, maar als 'beginneling'?
Heel duidelijk, hij wacht thuis wel af. De kans hebbers zijn lui zoals Dominguez en (in mindere mate) Philippe die gewoon bij de races zijn. Dominguez heeft zijn Edmonton ride te danken daarvoor, en omdat hij dat heeft gedaan was hij ook eerste in de rij voor PCM (hoorde dit trouwens van de PCM fueler) om Dalziel te vervangen. Als Jos daar was, misschien was hij wel gevraagd. Een of twee races als sub en de teams zien wat je kunt in race situatie. Misschien vragen ze je voor de volgende seizoen vanwege wat je dan presteert.
Maar nee, Jos wilt alles of niets. Geen sub rides. Op die manier kom je er niet gauw.
Om een andere perspectief te geven: Oriol had begin dit seizoen jammerlijk ook geen stoel, maar door bij de race te zijn kon hij de kans grijpen om PT te vervangen in Long Beach. En nu heeft hij een stoeltje voor de rest van de seizoen. Dat was niet gebeurd als hij thuis zat te wachten.
Soms moet je blij zijn dat je een beetje krijgt i.p.v. veel, en soms kleine dingen hebben grote gevolgen.
Daarom vindt ik dat Jos beter niet thuis moet wachten, maar naar de races moet gaan. En dan bedoel ik niet alleen hier in europa.
De echte CC fans in Noord Amerika zijn zo zat van al de geruchten rond Jos. Ze waarderen zijn kunnen, maar vinden dat hij niet echt wilt in CC omdat hij er eigenlijk nooit is. Zijn die fans alleen? Of hebben de teams dat idee ook?
29.07.2007 16:35
f1boy
unregistriert

Zitat:
Originally posted by champcarjosfan
http://members.chello.nl/s.guerain/Verstappen2.jpg

Dat is dezelfde kleur toen Albers ging testen in de ChampCar.

Maar zal wel stoer zijn Nederlandse team in de ChampCar.
Zeker als Arie Luyendijk teambaas word.
Dit zal super hij is nog steeds een superheld in Amerika.
29.07.2007 17:02
Stagman
unregistriert

Zitat:
Originally posted by f1boy
....Zeker als Arie Luyendijk teambaas word.
Dit zal super hij is nog steeds een superheld in Amerika.

Het zou goed zijn voor CCWS. Minder goed voor 'die andere lui' - hopelijk de doodschop voor FTG en zijn clowns. Weet niet hoe gauw hij gaat overstappen. Hij is nog steeds een twIRL man.
29.07.2007 17:07
Martyntje
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Stagman
Zitat:
....Maar feit blijft wel dat dit duo keer op keer een comback hebben kunnen realiseren.

Als de management goed werd gedaan, dan waren al de comebacks niet nodig - hij zou blijven i.p.v. elke keer weer weggaan.
Wat ik bedoel is hij (of Huub of beide) eisen een beetje veel. Als hij in CC een gevestigde naam zou zijn, dan kun je wat eisen, maar als 'beginneling'?
Heel duidelijk, hij wacht thuis wel af. De kans hebbers zijn lui zoals Dominguez en (in mindere mate) Philippe die gewoon bij de races zijn. Dominguez heeft zijn Edmonton ride te danken daarvoor, en omdat hij dat heeft gedaan was hij ook eerste in de rij voor PCM (hoorde dit trouwens van de PCM fueler) om Dalziel te vervangen. Als Jos daar was, misschien was hij wel gevraagd. Een of twee races als sub en de teams zien wat je kunt in race situatie. Misschien vragen ze je voor de volgende seizoen vanwege wat je dan presteert.
Maar nee, Jos wilt alles of niets. Geen sub rides. Op die manier kom je er niet gauw.
Om een andere perspectief te geven: Oriol had begin dit seizoen jammerlijk ook geen stoel, maar door bij de race te zijn kon hij de kans grijpen om PT te vervangen in Long Beach. En nu heeft hij een stoeltje voor de rest van de seizoen. Dat was niet gebeurd als hij thuis zat te wachten.
Soms moet je blij zijn dat je een beetje krijgt i.p.v. veel, en soms kleine dingen hebben grote gevolgen.
Daarom vindt ik dat Jos beter niet thuis moet wachten, maar naar de races moet gaan. En dan bedoel ik niet alleen hier in europa.
De echte CC fans in Noord Amerika zijn zo zat van al de geruchten rond Jos. Ze waarderen zijn kunnen, maar vinden dat hij niet echt wilt in CC omdat hij er eigenlijk nooit is. Zijn die fans alleen? Of hebben de teams dat idee ook?

Ik snap je verhaal goed.
Toch een opmerking mijnerzijds, jij stelt dat als "het management goed werd gedaan, Jos niet zoveel comebacks hoefde te maken.
Management is niet altijd de reden voor Jos z'n vertrek bij weer een Race team. Zoals je vast wel weet.
<i>Simtek F1 ( Failliet ) Footwork F1 ( Damon Hill ) Tyrrel F1 ( Over Genomen ) Steward F1 ( idd management perikkelen ) Honda F1 ( opgeheven ) Arrows F1 ( HH Frenzen )</i>

Toch zeg ik, er zijn meerdere wegen die naar Rome lopen. En als Rome de CCWS is, bewandelt Jos niet de A2 zoals vele wel doen, maar de A67.
Dat het Amerikaanse Publiek hier niet van houd, zal Jos een zorg zijn. Zijn PR machine is nou eenmaal ( jammer genoeg ) niet de lekkerst lopende van allemaal.

MZL,
Martyntje
29.07.2007 18:33
RG
unregistriert

Zitat:
Zitat:
Originally posted by Stagman
Zitat:

Ik snap je verhaal goed.
Toch een opmerking mijnerzijds, jij stelt dat als "het management goed werd gedaan, Jos niet zoveel comebacks hoefde te maken.
Management is niet altijd de reden voor Jos z'n vertrek bij weer een Race team. Zoals je vast wel weet.
<i>Simtek F1 ( Failliet ) Footwork F1 ( Damon Hill ) Tyrrel F1 ( Over Genomen ) Steward F1 ( idd management perikkelen ) Honda F1 ( opgeheven ) Arrows F1 ( HH Frenzen )</i>

Toch zeg ik, er zijn meerdere wegen die naar Rome lopen. En als Rome de CCWS is, bewandelt Jos niet de A2 zoals vele wel doen, maar de A67.
Dat het Amerikaanse Publiek hier niet van houd, zal Jos een zorg zijn. Zijn PR machine is nou eenmaal ( jammer genoeg ) niet de lekkerst lopende van allemaal.

MZL,
Martyntje

Voor je 1-nalaatste zin zegt meer dan genoeg. CC draait om het publiek mijn inziens. Jos denkt dat de wereld om hem draait, maar dat is dus niet zo. De fans in de States zijn gek op Doornbos, waarom? Omdat ie zich helemaal in het circus stort. Hij heeft tijd voor de fans. Waar Bobby D zich lekker op de foto laat zetten met een dikke grijns en armen om een paar lekkere pitspoezen, daar kijkt jos alleen maar nors naar zijn bankrekening.

Ik zal het rijdersvermogen van jos zeker niet afkraken, want hij kan een aardig potje sturen, maar er is maar dan sturen in de autosport, de fans!

Verder is het een bron van ergernis voor vele racefans dat hij zich arrogant blijft gedragen. Hij wil alleen in topauto's racen, iets dat ik ergens wel kan begrijpen, maar een topauto is een ruim begrip. Is de Renova BMW of Ekris BMW in de 130i Cup dan geen topauto? Mannen als Jan Lammes en Duncan Huisman voelen zich er niet te groot voor. Heb Jan zelfs eens in een racetruck over Assen zien denderen. Daarmee bouw je krediet op bij de fans. Want wij maken de sport nog altijd, zodra wij niet meer kijken naar tv of langs de baan is de sport dood....
30.07.2007 08:21
champcarjosfan
unregistriert

Nou volgens mij heeft Jos Verstappen altijd nog de meeste fans en de grooste fanclub van europa en krediet dat heeft ie nog steeds hoor bij zijn eigenfans.En laten we hopen dat Verstappen rijdt volgend jaar dan krijgen we het ook live op tv in nederland.
30.07.2007 12:30
rufage
unregistriert

Verstappen is nou eenmaal geen Lammers of Bleekemolen die in alles willen rijden waar 4 wielen onder zitten.
Jos wil zich richten op 1 raceklasse en daar wil hij zich professioneel op kunnen voorbereiden, anders doet hij het gewoon niet.
Ik hoop dat het wat wordt, want Champcars lijkt me een ideale serie voor hem.
30.07.2007 12:52
Arundo
unregistriert

Doornbos doet het nu super in Amerika, ik weet niet of Verstappen dat zomaar kan overtreffen. Zeker met een "nieuw" team word het lastig. Het zal er vanaf hangen wat Trust gaat kopen. Kopen ze Conquest, tja die zijn niet beter dan "HVM" Minardi. Gaan ze voor Rsport dan kan het een leuk team worden. Je moet de juiste mensen zien te vinden. PCM komt ook nog niet uit de verf, heeft met rijders te maken maar ook met het team.

Natuurlijk lijkt het me super om Verstappen weer te zien rijden, als het team dan ook top is kan het leuk worden.
30.07.2007 14:17
Jenson26
unregistriert

Nou dat zal dat wel wat worden als Justin Wilson en Verstappen in 1 team komen. En Trust neemt Rsports over. Wat Robert doet is super!!!!! En dat kan Verstappen denk ik niet zomaar over treffen
30.07.2007 14:20
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Marten
ik zou zeggen geef die van der zande een kans
en luyendyk jr weet ik zo neit ik weet neit echt wat die gepresteerd heeft

Daar ben ik met je eens. Die van der zande komt volgens mij ook wel ver. Heb hem een aantal live zien rijden. Beetje stijl van RD BigGrin

Gewoon gaan met de banaan.
30.07.2007 18:46
Chris
unregistriert
Jos en de ware kampioen. Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Als volgend jaar Vallentino Rossi en Jerremy Burgess kampioen worden ,
en het contract met Yamaha afloopt , zijn er twee mogenlijkheden.

Ze kappen ermee , en `Vallie go`s rally`,
of ze kiezen , of ze de Kawa of de Sous kampioen gaan maken.
De Duuk mag dan een Italiaan zijn , die machine is dan `arrived`
en daar vind Vallentino niks meer aan.

( Zie BBB.CO.UK/motorsports en kijk Murray meets Rossi )

Dus Jos , als je denkt dat je net zo goed , of misschien beter bent dan RD ,
pak de wagen van bijvoorbeeld Figge ( kan die verder met feesten) en laat maar eens zien !

De dagen van de Simtek die helemaal rond jou gebouwd was , zijn voorbij.....

( wel mooi paars hier op een foto aan mijn muur....)
30.07.2007 22:22
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Chris
Als volgend jaar Vallentino Rossi en Jerremy Burgess kampioen worden ,
en het contract met Yamaha afloopt , zijn er twee mogenlijkheden.

Ze kappen ermee , en `Vallie go`s rally`,
of ze kiezen , of ze de Kawa of de Sous kampioen gaan maken.
De Duuk mag dan een Italiaan zijn , die machine is dan `arrived`
en daar vind Vallentino niks meer aan.

( Zie BBB.CO.UK/motorsports en kijk Murray meets Rossi )

Dus Jos , als je denkt dat je net zo goed , of misschien beter bent dan RD ,
pak de wagen van bijvoorbeeld Figge ( kan die verder met feesten) en laat maar eens zien !

De dagen van de Simtek die helemaal rond jou gebouwd was , zijn voorbij.....

( wel mooi paars hier op een foto aan mijn muur....)

Als je weet dat de wagens gelijk zijn en denk dat je wel talent hebt.....zou ik deze kans als ik jos was aangrijpen......ECHT WEL!!!
30.07.2007 23:31
Wishbone
unregistriert

Jos heeft zich nog een hele tijd na A1 fit gehouden om ergens anders in te kunnen stappen. Op een gegeven uitzichtloos moment heeft hij niet meer de vereiste training zoals nekoefeningen e.d. gedaan waardoor hij nu niet fit genoeg zou zijn om gelijk weer in te stappen. Zag 'm laatst op tv op 't cartcircuit en er was duidelijk te zien dat hij van 't leven aan 't genieten was. Niks mis mee hoor maar daardoor istie niet meer in een topconditie die nodig is om fatsoenlijk te kunnen rijden. Hij heeft gewoon voorbereidingstijd nodig en dat heeft ie in een interview ook aangegeven.
30.07.2007 23:45
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Wishbone
Jos heeft zich nog een hele tijd na A1 fit gehouden om ergens anders in te kunnen stappen. Op een gegeven uitzichtloos moment heeft hij niet meer de vereiste training zoals nekoefeningen e.d. gedaan waardoor hij nu niet fit genoeg zou zijn om gelijk weer in te stappen. Zag 'm laatst op tv op 't cartcircuit en er was duidelijk te zien dat hij van 't leven aan 't genieten was. Niks mis mee hoor maar daardoor istie niet meer in een topconditie die nodig is om fatsoenlijk te kunnen rijden. Hij heeft gewoon voorbereidingstijd nodig en dat heeft ie in een interview ook aangegeven.

JA daar heb je dan wel gelijk in. En hij ook.
Dus eigenlijk heeft hij nu helemaal niets aan zijn conditie gedaan en dat hij nu met die reden komt. traurig1
30.07.2007 23:49
nelsinho
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Marten
ik zou zeggen geef die van der zande een kans
en luyendyk jr weet ik zo neit ik weet neit echt wat die gepresteerd heeft

Ik weet het niet hoor. Renger is een aardige gast maar wat heeft hij dan allemaal gewonnen? Volgens mij nog niks bijzonders.
31.07.2007 09:27
nelsinho
unregistriert

Zitat:
Originally posted by rufage
Verstappen is nou eenmaal geen Lammers of Bleekemolen die in alles willen rijden waar 4 wielen onder zitten.
Jos wil zich richten op 1 raceklasse en daar wil hij zich professioneel op kunnen voorbereiden, anders doet hij het gewoon niet.
Ik hoop dat het wat wordt, want Champcars lijkt me een ideale serie voor hem.

Ik moet wel even kwijt dat ik zgn. allround coureurs veel aansprekender vind. Voor die gasten is het gewoon heel belangrijk om elk weekend kilometers te maken. Het maakt ze niet uit in wat voor een auto dat is als ze maar lekker kunnen stoeien. De jongens of heren waar ik dat van weet zijn uit mijn eigen ervaring wel de leukste. Ik denk dat als je alle "kilometers" in een auto van Jos uit zijnhele carriere optelt, dat je echt niet zo heel ver komt. Terwijl hij wel in Kart gerelateerde interviews zegt dat hij dat het grootste nadeel van racen vind dat je zoweinig kilometers maakt. Wel als je na twee seizoenen auto's al in de F1 zit. En Later altijd moeilijk doet over centjes als je de kans krijgt om weer eens lekker wat kilometers te mAken. Laat hij lekker een bmw-tje kopen en lekker met bleek en lammers gaan stoeien op Z'voort. Ik weet zeker dat dat een stuk minder kost dan die kart van zijn zoontje.
31.07.2007 09:45
Seiten (6): « vorherige 1 [2] 3 4 nächste » ... letzte » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL 'Trust Team USA' met Jos Verstappen

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH