IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Vette Champcar / Indycar Fotos » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (3): « vorherige 1 2 [3] Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Vette Champcar / Indycar Fotos
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Walnice
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Marten
ze torpederen die chicanesZunge raus

Ze snijden volgens de chicanes :multi:
04.08.2007 00:14
prettyboy
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Op de foto's te zien gaan ze er echt met flinke snelheid overheen, deze auto hebben toch wel wat downforce
05.08.2007 18:49
Stagman
unregistriert

Zitat:
Originally posted by prettyboy
Op de foto's te zien gaan ze er echt met flinke snelheid overheen, deze auto hebben toch wel wat downforce

Jawel, maar een curbstone, vooral zoals die op Monterrey, veroorzaakt nou eenmaal meer 'upforce' dan de aerodynamisch downforce. smile
05.08.2007 21:08
langtall
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Stagman
Zitat:
Originally posted by Wishbone
Nee, zag net dat het van het SBS6 forum kwam. Een een of andere creatieveling heeft dat weer gesjopt. Toch leuk :up:

Geen shopjob, maar gewoon een stukje papier of iets dergelijks die in de opening tussen de panelen werd geschoven. Foto werd gemaakt in Toronto door een van de aanwezige 'crappies'. <--- of moet ik dat uitleggen? Waarschijnlijk door de fotograaf zelf opgezet.
Kijk goed naar de rechtheid van de 'kaartje' ten opzichte van de ronde vorm van de auto. Is dus geen sticker, maar toch wel leuk hoe dan ook.
Dat van Wilson is wel echt.

Hate to burst your bubble, maar het is echt een sticker die op die auto zit. Heb er ook 1 achter op mijn auto. Stickers zijn gemaakt door 1 van mijn drinkingforhollandmaatjes, naar Canada gestuurd, waarna 2 canadezen die dit jaar met ons mee zijn geweest naar Le Mans er voor gezorgd hebben dat die sticker op Roberts auto kwam. Weet niet of ie ook zo de race gereden heeft, heb alleen wel een foto van booh!rdais z'n reactie. BigGrin De url moaningforfrance.com doet het ook echt.
11.08.2007 20:41
Stagman
unregistriert

Volgen mij die twee Canadezen 'Crappies'.
11.08.2007 21:17
Chris
unregistriert
Vet nette AVATAR Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Maar ik kan niet kiezen.

Gijs van Lennip Ricardo Tormo , Jacky Ikx , Irv Kennemoto of Jean Todd, Alesi of Rossi , `Yr Moan`
of `Le proffeseur`

Ik weet het niet.....
Laat ik het maar bij deze `Avon ripper` houden.
12.08.2007 01:03
Stagman
unregistriert

^^ Que?
12.08.2007 01:39
Chris
unregistriert
Avon ripper Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Het `secreet`vreet twee special sidecar Avon`s , per 5000 km`s.

Als je maar hard genoeg door de bocht gaat , rolt ie namelijk niet op zijn kant
( gebeurd aleen bij lage snelheden als de `aangesproken` Avon genoeg grip heeft )
maar glijd van de lijn af , alsof er constant onderstuur is.

Zei ik tegen Shummi : night gefarlig , ein biesjen unheimisch , aber , es gewennt.....
12.08.2007 11:32
Stagman
unregistriert

10.09.2007 23:53
wickedwilly
unregistriert

Ik heb deze nog gemmakt in/op zolder, vind zelf wel een leuke foto en wilde hem toch ffies laten zien,zaterdag ochtend 25 augustus een mistig circuit zolder traing champcar.

Op de baan Alex Tagliani,Alex Figge in de pits Sebastien Bourdais.
11.09.2007 09:25
Marten
unregistriert

ja die weerspiegeling is wel cool smile
11.09.2007 10:47
mikezwet
unregistriert

Kenmerkend beeld voor de IRL en mooi genomen deze foto
29.11.2007 19:56
mikezwet
unregistriert

Chicagoland 2005 Ryan Briscoe
http://www.paddocktalk.com/news/html/mod...order=0&thold=0
29.11.2007 20:01
Wouter
unregistriert

Een mooi verslag ook daarbij als je die foto's op Paddocktalk achter elkaar ziet.

Ik zit net te bedenken nu ik die foto van Wickedwilly weer zie, als het goed is sta ik daar op. Het is een beetje vaag, maar helemaal links op de trap zie je iemand met een fototoestel. Daarnaast Manuela, onze Duitse editor, en ik daarachter. Brengt weer mooie herinneringen aan een twee leuk weekenden terug!
30.11.2007 22:32
mikezwet
unregistriert

Uit een verzameling mooie hightres foto's van seizoen 2007: https://www.racing-underground.com/index...&id=6273&view=1 (zeker moeite waard)
20.12.2007 19:58
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Zitat:
Originally posted by mikezwet

Kenmerkend beeld voor de IRL en mooi genomen deze foto

Peter van Egmond heeft in Toronto dit jaar ook zo'n foto gemaakt, die liet hij me toen zien doordat hij toevallig naast me zat. Het is gepubliceerd in Formule 1 RaceReport, ik kan me alleen niet herinneren het op internet te hebben gezien.

Update: Gevonden!

20.12.2007 20:48 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Daumen hoch! Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Laat ik dit topic weer eens omhoog helpen BigGrin

Hier weer een paar mooie shots:

Tag @ Assen

De kleuren van het Champ Car Safety Team waren zo mooi...

Paul Tracy wist in Long Beach dit jaar nog niet dat Bourdais niet meer in die McDonalds wagen zat Gröhl

Long Beach en de DP01... wat een geweldige combinatie!

Nelson toont wat hij van de 'hereniging' vindt

20.06.2008 00:30 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Seiten (3): « vorherige 1 2 [3] Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Vette Champcar / Indycar Fotos

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH