IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Vette Champcar / Indycar Fotos » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (3): « vorherige 1 [2] 3 nächste » Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Vette Champcar / Indycar Fotos
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Stagman
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

30.07.2007 03:21
Wouter
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Stagman
Zitat:
Originally posted by Wishbone
Nee, zag net dat het van het SBS6 forum kwam. Een een of andere creatieveling heeft dat weer gesjopt. Toch leuk :up:

Ik had 'em hier weg.... http://www.champcarfanatics.com/forums/s...?t=45841&page=4

Komt van Drinking For Holland, de groep die ook elk jaar Le Mans onveilig maakt. Bij die sticker hoort deze website:

www.moaningforfrance.com BigGrin
30.07.2007 14:01
Chris
unregistriert
Stagman heeft er een oogje voor.... Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik racete ff over de foto`s heen , en pikte er meteen twee uit ; drie heren en een Kat om met handschoenen aan te pakken (daarom zijn er drie heren nodig)

En `captain Paul`met vlucht 341 Heavy vlak voor de landing van de Tracyair vlucht op ... (shiphol ? )

En allebij kwamen ze van Stagman......
30.07.2007 22:38
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Chris
Ik racete ff over de foto`s heen , en pikte er meteen twee uit ; drie heren en een Kat om met handschoenen aan te pakken (daarom zijn er drie heren nodig)

En `captain Paul`met vlucht 341 Heavy vlak voor de landing van de Tracyair vlucht op ... (shiphol ? )

En allebij kwamen ze van Stagman......

Hahahahaha smile )
30.07.2007 23:27
Wishbone
unregistriert

Nou was ik na de race wat aangeschoten door de Baco (ja ik ben nog van de ouwe stempel) maar ik kan me nog erg goed die kop van Bourdais herinneren toen hij zijn zielige verhaaltje aan 't vertellen dat hij toch wel een moeilijke dag had traurig
Dat was me een kop waar de honden nog geen stokbrood van zouden lusten... Hebben we gelukkig de foto's nog???
31.07.2007 00:22
Walnice
unregistriert

Zitat:
Nou was ik na de race wat aangeschoten door de Baco (ja ik ben nog van de ouwe stempel) maar ik kan me nog erg goed die kop van Bourdais herinneren toen hij zijn zielige verhaaltje aan 't vertellen dat hij toch wel een moeilijke dag had traurig
Dat was me een kop waar de honden nog geen stokbrood van zouden lusten... Hebben we gelukkig de foto's nog???

En dit waren nog wel zijn woorden....pffff wat was het zwaar :ugh:

Bourdais: "Het was een zware dag voor me"
30 juli 2007

Sebastien Bourdais kende zondag een zware race in het Amerikaanse San José. De Fransman pakte bij de start nog de leiding, maar maakte in de beginfase van de race twee dure fouten. Uiteindelijk kwam hij als vijfde aan de finish, waardoor het verschil met Robert Doornbos, die de race won, nog maar tien punten bedraagt.

"Het was een moeilijke dag voor mijn team", zei Bourdais. "Ik had een goede start, maar maakte een fout na het passeren van Justin Wilson. Ik remde aan de binnenkant van de hairpin, zodat er voldoende ruimte voor hem over zou zijn, maar doordat ik wijd door de tweede bocht ging, kreeg ik het vervolgens erg moeilijk."

Bourdais zei verder: "Daarna maakte ik een foutje tijdens een neutralisatie. Ik probeerde brandstof te besparen en was daarbij een beetje te overmoedig geworden. Ik probeerde in de zevende versnelling en met weinig toeren door de hairpin te rijden. Ik liet de koppeling los en de wagen hield er toen mee op."
31.07.2007 00:27
Wishbone
unregistriert
Hee Walnice Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Moet je na gisteren je signature niet aanpassen in:
1 van de dagen dat .......... of liever
1 van de vele dagen dat .........?
31.07.2007 00:36
Walnice
unregistriert
Je hebt helemaal gelijk Wishbone Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Moet je na gisteren je signature niet aanpassen in:
1 van de dagen dat .......... of liever
1 van de vele dagen dat .........?

heb hem meteen aangepast. Even snel iets bedacht maar kan best zijn dat ik hem nog moet aanpassen smile )
31.07.2007 00:42
Wishbone
unregistriert

Hij is goed hoor zwinker :up:
31.07.2007 00:51
Walnice
unregistriert

Zitat:
Hij is goed hoor zwinker :up:

Ik hoop 't :nut:
01.08.2007 00:07
Wishbone
unregistriert
De volgende stap wordt: Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Waarom maakt nou altijd diezelfde gast mij het leven zuur? zwinker
01.08.2007 00:10
Walnice
unregistriert

Zitat:
Waarom maakt nou altijd diezelfde gast mij het leven zuur? zwinker

Hahahahaha
01.08.2007 09:19
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Als we het dan toch over vliegen hebben, wat dachten we van Nicky Pastorelli met air Rocketsports?

01.08.2007 18:36 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Stagman
unregistriert

^^^ Even raden, Portland 2006?
01.08.2007 20:09
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Acceleration
Als we het dan toch over vliegen hebben, wat dachten we van Nicky Pastorelli met air Rocketsports?

Het gras zeker aan t los harken zwinker
01.08.2007 20:25
Marten
unregistriert

01.08.2007 22:41
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Zitat:
Originally posted by Stagman
^^^ Even raden, Portland 2006?

Nee, Monterrey 2006 zwinker

Zelfde chicane trouwens, alleen drie jaar eerder:

02.08.2007 00:51 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Marten
unregistriert

je kunt niet zeggen dat ze de chicanes niet aanvallenZunge raus
02.08.2007 11:28
Walnice
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Marten
je kunt niet zeggen dat ze de chicanes niet aanvallenZunge raus

Aanvallen!!!!!! Gezien de laatste foto vliegen ze er overheen :angel:
02.08.2007 20:54
Marten
unregistriert

ze torpederen die chicanesZunge raus
03.08.2007 14:18
Seiten (3): « vorherige 1 [2] 3 nächste » Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » NL Vette Champcar / Indycar Fotos

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH