IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » Homestead » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Homestead
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Modest71
unregistriert
Homestead Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Ik hoop dat jullie volgen.
09.10.2009 20:12
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Dixon ook in de tweede vrije training het snelst, maar Briscoe zat wederom binnen 3/100ste en Franchitti zit ook niet ver weg. Het lijkt er op dat het een goed gevecht om het kampioenschap gaat worden!

09.10.2009 20:39 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Acceleration
Dixon ook in de tweede vrije training het snelst, maar Briscoe zat wederom binnen 3/100ste en Franchitti zit ook niet ver weg. Het lijkt er op dat het een goed gevecht om het kampioenschap gaat worden!

Absoluut mee eens en kan ook nog wat risico's genomen kunnen worden. Wat heb "je" te verliezen (als Top 3 zijnde) als je voor de kampioenschap gaat. Helio maakte wel een flinke klapper mee zeg.

Jammer voor Robert en hopelijk hebben jullie mijn vraag (Ask Mike) ook gehoord smile

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Modest71: 09.10.2009 20:57.

09.10.2009 20:56
vwtune
unregistriert

Wordt zeker een goed gevecht om het kampioenschap!

Van RD verwacht ik helemaal niets meer. Die wordt gewoon weer laatste.

@ moderator, kunnen jullie het knopje: nieuw topic, in een tread niet weghalen?? al een paar keer vergis ik me erin en wil ik ipv een reply, op de button: new topic drukken. beetje vervelend.
09.10.2009 20:58
vwtune
unregistriert
wütend Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Wat een slechte stream zeg op indycar.com
loopt super achter met de livetiming. mad
09.10.2009 22:54
Modest71
unregistriert

Zitat:
Originally posted by vwtune
Wat een slechte stream zeg op indycar.com
loopt super achter met de livetiming. mad

Er zijn wat router problemen geweest laatste 3 weken maar misschien heetf het dr niets mee te maken. Ik denk ook dat de meeste mensen op "HD" beeld kijken.

Kwali:
Robert vertelde dat hij een beetje spijt heeft om te vertrekken bij NHL maar ook dat hij ook Offtrack problemen had; Zou dat met het mangerbedrijf te maken hebben? (Variouso)
Gr8 bestaat nog wel omdat ik een email van ze gehad heb.
(Helaas 48 overwinning opgegeven smile met zijn Twitter prijsvraag dus 1 tekort!)
09.10.2009 23:05
vwtune
unregistriert

ik kijk inderdaad ook op HD modus... Zou eigenlijk niet uit mogen maken. Het loopt echt 3 auto's achter ongeveer.

Dan nog, ik denk dat ie bij NHL niet op zijn plek was, moet je eens zien wat die lul van een Rahal allemaal over RD zegt.
09.10.2009 23:09
vwtune
unregistriert

Je hebt trouwens gelijk, ik probeerde toch maar even SD beeld, en nu loopt ie zo goed als sync.
09.10.2009 23:11
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Zitat:
Originally posted by Modest71
Jammer voor Robert en hopelijk hebben jullie mijn vraag (Ask Mike) ook gehoord smile

Haha, heb het inderdaad gehoord, ja! Al was ik het niet helemaal eens met het antwoord, nogal PR-talk voor de serie. Ik bedoel, als oude wagens niet langzamer zijn dan nieuwe, waarom kopen de top teams dan vaker nieuwe wagens?

Wagens die veel worden gebruikt worden gewoon op den duur zwaarder en verliezen stijfheid. Het verschil is niet groot, maar vooral op ovals scheelt het wel iets.

Op permanente- en stratencircuits maakt het nauwelijks wat uit. Ik kan me herinneren van vorig jaar dat KV Racing voor Will Power een door Ganassi afgeschreven wagen had gekregen, welke eigenlijk al als showmodel werd gebruikt. Vervolgens kwalificeerde Power diezelfde wagen in St. Pete wel voor de neus van die Ganassi's zwinker

09.10.2009 23:12 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert

Yep.. materiaal werkt altijd en het trekken van de materie door de bochten of het weer of zelfs kleine buigingen.

Maar goed.... Orial deed het goed en kijk nu even naar Alex die vast binnen top 10 blijft. Verdorie ik gun RD betere tijden en ben beetje erg bang dat het morgen ook niets word. Zelfs Duno speert hem snel voorbij.

Voor morgen... ik hoop echt NIET dat Dixon wint, want ik gun het de anderen!

Ik had trouwens die vraag gesteld en geen 5minuten later had ik dus antwoord. Maar het ging ook over NHL en leuk dat ik genoemd werd smile
Volgende keer wil ik "champcarfanatics" noemen als formal member Zunge raus
09.10.2009 23:24
jhb
unregistriert
Laatste race Doornbos Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Het ziet er niet goed uit voor Doornbos.
Hij rijd op dit moment als een natte krant.
Heb uit betrouwbare bronnen dat Doornbos een beetje de weg kwijt is qua afstelling van de auto enz.
Een IRL auto ligt Doornbos niet zo en ook nog geen gewillige sponsors...tja.dan gaat het moeilijk worden volgend jaar.
Neem van mij aan dat Doornbos volgend jaar niet bij HVM rijd en ik denk zelfs dat hij niet eens IRL rijd....
10.10.2009 09:41
Modest71
unregistriert

Ik heb NIET beter kunnen wensen en qua race: Awesome smile
We allen kunnen herinneren dat DF kan vliegen op de baan en meesten mogen zijn persoonlijkheid.

Geweldige afsluiting.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Modest71: 11.10.2009 00:48.

11.10.2009 00:45
valensia
unregistriert

dit is wat ik dus graag mag zien,mooie strijd vooraan en geweldigetactiek vanfranchitti
11.10.2009 00:47
Modest71
unregistriert

Zitat:
Originally posted by valensia
dit is wat ik dus graag mag zien,mooie strijd vooraan en geweldigetactiek vanfranchitti

Ben ineens in 1x blij dat A. Kalff gelijk had smile
(komt erg sporadisch voor)

BigGrin
11.10.2009 00:50
vwtune
unregistriert

Ik ben ook blij dat DF gewonnen heeft.
Wel een beetje jammer dat er geen yellow is gekomen, dit had voor meer spektakel gezorgd denk ik.

RD verloor een spiegel en kon daarom niet meer racen heb ik begrepen?
11.10.2009 01:09
Modest71
unregistriert

Zitat:
Originally posted by vwtune
Ik ben ook blij dat DF gewonnen heeft.
Wel een beetje jammer dat er geen yellow is gekomen, dit had voor meer spektakel gezorgd denk ik.

RD verloor een spiegel en kon daarom niet meer racen heb ik begrepen?

oh niets van vernomen kan goed zo zijn ja.
Tja.. hij moet maar de de Blokker gesponserd worden dan kan hij best wat spiegels..

laat maar.
11.10.2009 01:33
jhb
unregistriert
zie sportweek Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Robert Doornbos (foto, links) heeft na de laatste race in de Amerikaanse Indycars aan HVM laten weten niet meer terug te keren bij de renstal. De Rotterdammer, die halverwege het seizoen overstapte van Newman/Haas/Lanigan, kon geen potten breken in de trage auto. Hij verliet NHL-Racing vroegtijdig omdat de communicatie slecht was, en ze ‘alle eieren in hetzelfde mandje’ legden, dat van Graham Rahal.

Doornbos hoopte bij HVM zijn loopbaan een kickstart te geven. Daar kwam niets van terecht. Een handvol negende plaatsen was het beste dat Doornbos na afloop van het kampioenschap kon overleggen. Hij werd zestiende in de eindstand met 283 punten.

De voormalig F1-coureur voelde dat het ‘zo niet langer kon’. Volgens Doornbos is een gebrek aan financiële middelen de reden van de slechte resultaten. “Ik was een sitting duck tijdens de races met HVM. We waren kansloos en soms moest ik onverantwoorde risico’s nemen.”

“Hopelijk heb ik nu alle shit voor de duur van mijn loopbaan gehad,” zegt Doornbos vanuit zijn woonplaats Monaco tegen Sportweek. “Ik hoop dat dit het slechtste jaar uit mijn carrière blijkt te zijn geweest.”
14.10.2009 19:17
Ruudster
unregistriert

Prachtig gebaar van Dario Franchitti, om deze titel op te dragen aan zijn maat Greg Moore.

Dario is een prachtige sportman die ik de titel van harte gun!

Ook hoop ik binnenkort weer voor "onze" Robert te mogen juichen! Liefst in een HVM wagen!
16.10.2009 23:03
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » Homestead

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH