IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » Chicagoland 2009 » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Chicagoland 2009
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Chicagoland 2009 Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

De kwalificatie is inmiddels al begonnen! Kan Robert nog iets goedmaken van zijn slechte eerste vrije training, waardoor die nog mee kan strijden om de Rookie of the Year titel en kan één van de drie titelkandidaten voor het eerst dit jaar een gat slaan?

28.08.2009 21:14 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
valensia
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

gezien de kwalificatie zal dat niet gaan lukken.
Hvm slaat de plank compleet mis hier,de race voorspeltookweinig beters,ik geloof wel in een behoorlijke kans dat matos de muur weet te vinden dus daar zou doornbos wel de puntjes kunnen terughalen.
Ik heb ook iets meer hoop in het feit dat hvm iets slimmer is in de pitstopjes dan nhl was voor robert,ik geloof dus dat het ergens plaats 16 zal worden in de race.

Laten we op een mooie race hopen en voor robert een paar voordelige yellows
29.08.2009 13:05
Marten
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

alleen als ik na het stappen nog zin heb en op tijd ben zal ik de race gaan volgen maar verder is het wel weer teleurstellend hoor.
Maar toch is de race op chicagoland altijd wel een hele mooie voor de neutrale toeschouwer dus alvast veel plezier
29.08.2009 17:31
Modest71
unregistriert

Ze mogen alles nog veranderen cq omgooien toch in de garage?
Ik denk dat ze dat wel doen, want ze kunnen alleen maar verbeteren.

Ik vind het sneu voor beide rijders en het team erachter.
29.08.2009 23:01

Themenstarter Thema begonnen von Acceleration

Ik weet niet of er nog iemand wilt kijken, nu dat RD vrij kansloos is, maar via de volgende link is de race te volgen: http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4a5238a4f321d

30.08.2009 04:18 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert

Welja smile
Next!

BigGrin

(las email te laat maar gevolgd op indy)
30.08.2009 06:00

Themenstarter Thema begonnen von Acceleration

Pff... wat een einde BigGrin Zeer spannend einde met constant 2, 3 en 4-dik racen! Bovendien zat de top 10 binnen 0,5 seconden!

Robert Doornbos zoals verwacht dramatisch. Met Matos op P9 kan hij de Rookie of the Year titel wel gedag zeggen... Geweldige zet om Newman/Haas/Lanigan te verlaten, Servia heeft hem nu vandaag met zijn oude wagen drie keer op een ronde gezet.

30.08.2009 06:09 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
Modest71
unregistriert

Ik geloof dat dat meer met geld te maken heeft qua N/H/L.

Denk zelfs dat hij 3 miljoen betaald heeft en anders 5miljoen, in totaal, bij N/H/L voor het hele jaar.

Geen idee wat hij mee moest brengen (of niet) bij zijn team nu.

Race was op zich, tja standaard, en leuk einde.

http://www.openwheelworld.net for the updates zwinker
30.08.2009 06:19
valensia
unregistriert

het is wel zo dat servia hoger is geeindigd in de 06 dan doornbos gedaan heeft,wel beetje jammer zeg maar.

Laten we maar hopen dat de volgende oval wel gaat passen bij hvm en dat ze daar matos wel kunnen inhalen.
30.08.2009 11:10
reiko30
unregistriert
re Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

geef die jongen toch de tijd het is de 3 race dat ie voor hvm rijd oke de snel heid heeft ie niet hij kijkt nu al naar 2010 we het dan wel zien reken hem dan af al ie het niet goed doet maar nu vind ik het nog veels te vroeg om dat te roepen en boven dien we hebben een nederlander daar rijden en dat is al heel wat vind ik
30.08.2009 19:59
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » IndyCar Series & Indy Lights » IndyCar Series » Chicagoland 2009

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH