IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » De kogel is door de kerk! » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Seiten (2): « vorherige 1 [2] Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen De kogel is door de kerk! 2 Bewertungen - Durchschnitt: 5,00
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
dannydasilva
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by iceman-kimi
De DP01 mag er dan wel mooi uitzien, maar een goede wagen was het niet, teveel technische problemen, en de veiligheid was ook niet fantastisch, als je met zon wagen op een ovall moet racen mag je serieus gaan vrezen voor je leven.

Aan het begin van het seizoen waren er veel technische problemen. Aan het eind vielen er niet zoveel meer uit.

Waren de GP2 auto's aan het begin ook geen ramp?
26.02.2008 17:06
dannydasilva
unregistriert
RE: Jammer Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by jore64
Ik denk dat dit de nekslag voor enkele teams uit de CC word,de achterstand die ze hebben op hun IRL collega's zullen ze 1,2,3 niet zo snel inhalen.Andere auto's, andere regels,de monteurs moeten in principe helemaal met een schone lei beginnen voor wat betreft de set up's e.d.
Om nog maar niet van de financieële gevolgen te praten.
Ook voor de rijders zelf die uit de CC komen en naar de IRL gaan word het minstens een jaar achter de feiten aanlopen.En idd de topteams in deze klasse zijn allen voorzien van toprijders dus daar aankloppen zal weinig zin hebben voor bv een Bobby "D" nu zal die zichzelf echt moeten bewijzen en hopen op een topteam voor 2009
Daarom eeuwige zonde en te vroeg de samenvoeging van deze 2 raceklasses.

Toen Andretti in 2003 naar de IRL ging was zijn team toch ook meteen competatief en werd zijn team volgens mij in 2004 kampioen.
26.02.2008 17:08
Krutch Krutch ist männlich
OpenWheelWorld.net - News Writer

images/avatars/avatar-429.jpg

Herkunft: Netherlands

Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

De persconferentie loopt nu op indycar.com

Ten opzichte van wat we al wisten weinig nieuws tot nog toe. Wel dat Minardi en Doornbos aanwezig zijn. Goed teken!

Wouter de Bruijn
OpenWheelWorld.net | OWRL
27.02.2008 18:51 Krutch ist offline E-Mail an Krutch senden Homepage von Krutch Beiträge von Krutch suchen Nehmen Sie Krutch in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Krutch in Ihre Kontaktliste ein MSN Passport-Profil von Krutch anzeigen
Vaal
unregistriert

goed teken dat doornbos erbij was. Zal wel gewoon minardi worden gok ik.

Maarja, waar champcar naar europa kwam, in nl op tv was en leuke circuits had, heeft irl geen europese races, niet op tv in en saaie ovals.

Denk dat de populariteit (doornbos/cc) weer net zo hard acheruit gaat in nl als deze afgelopen seizoen was toegenomen.
27.02.2008 22:01
Wishbone
unregistriert

Conquest Racing rijdt komend seizoen met twee wagens in de Indy Racing League. Dat is door de IRL-organisatie reeds bevestigd. Daarmee zijn ze het eerste Champ Car-team dat officieel overstapt naar de IRL.

Franck Perera gaat mee naar de IRL maar wie de teamgenoot gaat worden is nog niet bekend.
Volgens Bachelart zullen de eerste races niet gemakkelijk worden. De IRL is echter geen onbekend terrein aangezien ze in 2002 een seizoen mee hebben gedaan.

En nu de rest nog...
27.02.2008 23:16
Stranger
unregistriert

Zitat:
Originally posted by VaalMaarja, waar champcar naar europa kwam, in nl op tv was en leuke circuits had, heeft irl geen europese races, niet op tv in en saaie ovals.
Eeuh...Sport1 smile

Zaterdag 29 maart - 01:00
IndyCar Series
Verslag van de seizoensopening van de IndyCar Series 2008, de Homestead-Miami Indy 300.
27.02.2008 23:36
Fllying_Fin
unregistriert

Zitat:
Originally posted by Stranger
Zitat:
Originally posted by VaalMaarja, waar champcar naar europa kwam, in nl op tv was en leuke circuits had, heeft irl geen europese races, niet op tv in en saaie ovals.
Eeuh...Sport1 smile

Zaterdag 29 maart - 01:00
IndyCar Series
Verslag van de seizoensopening van de IndyCar Series 2008, de Homestead-Miami Indy 300.

Dat wordt dan weer op een slechte-kwaliteits-stream kijken dit seizoen... Ik hoop voor 2009 dan toch weer minstens voor Eurosport 2.
Sport 1 hebben we hier in ieder geval niet.
28.02.2008 22:50
Wishbone
unregistriert
en het volgende slachtoffer is: Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Forsythe! Ze stoppen i.v.m. geldgebrek. Paul Tracy staat dus voorlopig aan de kant.

En voor wat betreft de tv-uitzending van IRL: da's mooi klote!
Schaf ik me daar Eurosport 2 aan, speciaal voor Champ Car, heb ik er niks aan shoot
29.02.2008 12:58
Ruudster
unregistriert
RE: en het volgende slachtoffer is: Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Zitat:
Originally posted by Wishbone
Schaf ik me daar Eurosport 2 aan, speciaal voor Champ Car, heb ik er niks aan shoot

Jaaa! Ach nee... doch nicht. Kan je mooi overal over de wereld mooi wielrennen kijken! Ik ben jaloers! ok

Wel balen van Forsythe zeg, maar eerlijk gezegd was dat team toch de weg kwijt en haar glorie ook.

Zelfs de crewleden waren saai en borig tegen mij, toen ik met trots begon over Greg Moore kreeg ik amper reactie terug.

Nu maar hopen dat Paul Tracy, de enige coureur die echt voor successen zorgde de laatste jaren voor het team zich nogmaals kan bewijzen in een ander team help !

Come on paul! servus
29.02.2008 23:36
Ruudster
unregistriert

Misschien een rare vraag, maar misschien weet iemand het.. Ik bedenk me net dat de champcar organisatie niet meer het nummer 99 uitgaf ter nagedachtenis en respect aan de veels te vroeg overleden Greg Moore. Volgens mij is dit ook voor andere nummer van toepassing....

Jullie voelen de vraag al aankomen, hoe zit dat nu?
29.02.2008 23:37
Seiten (2): « vorherige 1 [2] Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » De kogel is door de kerk!

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH