IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum
Champ Car Fans Europe Methanol Burning News Registrierung Kalender Champ Car Fans Europe Methanol Burning Chat Mitgliederliste Teammitglieder Suche Champ Car Fans Europe Methanol Selling Mega Store Häufig gestellte Fragen Zur Startseite

IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » Doornbos Mogelijk weg bij Minardi ?? » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
Zum Ende der Seite springen Doornbos Mogelijk weg bij Minardi ??
Autor
Beitrag « Vorheriges Thema | Nächstes Thema »
rayjan
unregistriert
Achtung Doornbos Mogelijk weg bij Minardi ?? Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Robert Doornbos overweegt Champ Car-team Minardi Team USA te verlaten. Dat meldt het AD. De Rotterdammer wil dat het team het budget voor komend seizoen opschroeft anders gaat hij weg.
Budget
"Er moet gewoon meer geld komen", zegt Doornbos in het AD. "Het is ze tot nu toe niet gelukt een titelsponsor te vinden. Ik heb me daarover verbaasd. Er zal twintig procent meer geïnvesteerd moeten worden in de ontwikkeling van de wagen. Halverwege het vorige seizoen hield dat al op."

Keuze
"De bal ligt bij Minardi. Als er dan niet meer budget is, kies ik voor mezelf", aldus Doornbos, die met interesse door PKV en Forsythe Racing wordt gevolgd.

Afwachten dus verwirrt
06.02.2008 15:50
Ruudster
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

betere cv... zegt ie, dat weet ik niet hoor!

Maaaarrrrrrrrrrr, het lijkt me mooi om die 2 te zien knokken in gelijkwaardige wagentjes, al dacht ik dat in de ccws iedereen gelijk materiaal had!

Go Doornbos! Blockwart
07.02.2008 14:04
Acceleration Acceleration ist männlich
President of OpenWheelWorld.net

images/avatars/avatar-357.jpg

Herkunft: Zwijndrecht, Nederland

Lampe Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Dat over de CV viel mij inderdaad ook al op. Tot slot van rekening is Wilson wel F3000 kampioen geworden, Doornbos niet, hebben beide coureurs nooit een serieuze kans gehad in F1 en heeft Wilson al aardig wat ervaring in Champ Car, Doornbos maar één jaar...

Het enige wat ik een minpuntje aan Wilson vind is dat hij misschien net iets te braaf rijdt, hij mist vaak toch nog iets de vechtersmentaliteit, neemt te makkelijk genoegen met een tweede plaats terwijl een eerste plaats in handbereik ligt.

14.02.2008 17:45 Acceleration ist offline E-Mail an Acceleration senden Homepage von Acceleration Beiträge von Acceleration suchen Nehmen Sie Acceleration in Ihre Freundesliste auf Fügen Sie Acceleration in Ihre Kontaktliste ein AIM-Name von Acceleration: PStraver500 YIM-Name von Acceleration: PStraver500 MSN Passport-Profil von Acceleration anzeigen
RiccardoPatrese
unregistriert
Auf diesen Beitrag antworten Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       Zum Anfang der Seite springen

Het ligt eraan hoe je de beide cv's met elkaar vergelijkt, in zijn eerste jaar F3000 en ChampCar heeft Doornbos beduidend beter gepresteerd dan Wilson.

Iemand al enig idee hoe het er voor Doornbos voorstaat nu het einde van ChampCar wel heel dichtbij komt?
21.02.2008 12:53
Marten
unregistriert

als die slim is gaat die de irl in
dan heeft die zekerheid
22.02.2008 21:59
Stagman
unregistriert

^^ Dat zou ik niet zou slim vinden van hem. Jan Heylen is een man met hersens - hij blijft weg van die coffins en er zijn velen die dat ook vinden.

Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert, zum letzten Mal von Stagman: 22.02.2008 22:43.

22.02.2008 22:43
Baumstruktur | Brettstruktur
Gehe zu:
Neues Thema erstellen Antwort erstellen
IndyCar Series - Champ Car World Series - Open Wheel World Fan Forum » Champ Car Memories - Champ Car World Series » Champ Car World Series » Doornbos Mogelijk weg bij Minardi ??

Forensoftware: Burning Board 2.3.6, entwickelt von WoltLab GmbH